کد خبر : 6065
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1398 - 7:48
-

خروج بیش از ۱۱۹ هزار زائر اربعین حسینی در ۵ روز نخست ماه صفر از مرزهای خوزستان فرمانده انتظامی استان خوزستان از خروج بیش ۱۱۹ هزار زائر اربعین حسینی در ۵ روز نخست ماه صفر از مرزهای خوزستان خبر داد.

خروج بیش از ۱۱۹ هزار زائر اربعین حسینی در ۵ روز نخست ماه صفر از مرزهای خوزستان فرمانده انتظامی استان خوزستان از خروج بیش ۱۱۹ هزار زائر اربعین حسینی در ۵ روز نخست ماه صفر از مرزهای خوزستان خبر داد.

خروج بیش از ۱۱۹ هزار زائر اربعین حسینی در ۵ روز نخست ماه صفر از مرزهای خوزستان فرمانده انتظامی استان خوزستان از خروج بیش ۱۱۹ هزار زائر اربعین حسینی در ۵ روز نخست ماه صفر از مرزهای خوزستان خبر داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار حیدر عباس‌زاده در جمع

خروج بیش از ۱۱۹ هزار زائر اربعین حسینی در ۵ روز نخست ماه صفر از مرزهای خوزستان
فرمانده انتظامی استان خوزستان از خروج بیش ۱۱۹ هزار زائر اربعین حسینی در ۵ روز نخست ماه صفر از مرزهای خوزستان خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خروج زائران به عتبات عالیات برای گردهمایی اربعین حسینی در ۵ روز نخست ماه صفر از مرزهای شلمچه و چذابه ۱۱۹ هزار و ۱۳۶ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۰۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: تعداد ورود زائران به کشور در این مدت زمان ۲۸ هزار و ۵۵۶ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۵۸ درصد افزایش داشته که در مجموع تردد افراد (ورود و خروج) ۱۴۷ هزار و ۶۹۲ هزار نفر بوده که در مقایسه با سال قبل ۵۶۶ درصد افزایش داشته است.
عباس‌زاده بیان کرد: با استفاده از تجربیّات سال‌های گذشته نیروهای کافی در نظر گرفته و لایه‌های کنترل جمعیت طراحی شده و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا زائران بدون هیچ گونه مشکلی ضمن پذیرایی در موکب‌ها راهی عتبات عالیات شوند.

وی عنوان کرد: توصیه و تاکید پلیس به زائرانی که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه می‌کنند این است که ضمن رعایت مقرّرات راهنمایی و رانندگی، خودروهای خود را در مکان‌های معین شده پارک کنند.

عباس‌زاده با اشاره اینکه خادم زائر حسینی بودن یک افتخار است و نیروی انتظامی به این خادم بودن افتخار می‌کند گفت: پیام اربعین حسینی فضیلت و رحمت خداوند برای بشریت و مسلمانان است و هر چه با عظمت‌تر برگزار شود موجب پیوند ملت‌ها و دل‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.