کد خبر : 22113
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 8:10
-

برنامه آینده ستاد کرونا برخورد با کسانیست که به پروتکلها بی اهمیت هستند

برنامه آینده ستاد کرونا برخورد با کسانیست که به پروتکلها بی اهمیت هستند

بازدید فرماندار ویژه از نقاط مختلف شهرستان آبادان:   تذکر جدی به برخی ادارات که به وظایف خود در ستاد کرونا عمل نمی‌کنند به گزارش خبرنگارما ازآبادان موسوی فرماندارویژه آبادان گفت: وضعیت در آرامستان های آبادان غیرقابل قبول است، وقتی شهرداری در جلسات کرونا شرکت نکند نتیجه ای بهتر از این نداردتمام مدیران دستگاههای اجرایی

بازدید فرماندار ویژه از نقاط مختلف شهرستان آبادان:

 

تذکر جدی به برخی ادارات که به وظایف خود در ستاد کرونا عمل نمی‌کنند به گزارش خبرنگارما ازآبادان موسوی فرماندارویژه آبادان گفت: وضعیت در آرامستان های آبادان غیرقابل قبول است، وقتی شهرداری در جلسات کرونا شرکت نکند نتیجه ای بهتر از این نداردتمام مدیران دستگاههای اجرایی بایدهمراه ستاد و در کف خیابان باشند

وی افزود:

مصوبات ستاد مبارزه با کرونا لازم الاجرا می باشد. شانه خالی کردن از وظایف توسط هر کس و هر دستگاهی مواخذه قانونی به دنبال دارد. در جلسه آینده از دادستان محترم خواهم خواست در مقام مدعی العموم اشخاص را بازخواست کند. سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در جریان بازدیداز سطح شهرستان آبادان بود. همچنین از مدیران برخی سازمان و ارگان ها به خاطر عدم حضور در جلسات ستاد مقابله با کرونا به شدت گلایه کرد.موسوی ادامه داد:

مصوبات ستاد مبارزه با کرونا لازم الاجرا می باشد. شانه خالی کردن از وظایف توسط هر کس و هر دستگاهی مواخذه قانونی به دنبال دارد.موسوی اظهارکرد:

در جلسه آینده از دادستان محترم شهرستان میخواهم در مقام مدعی العموم اشخاص را بازخواست کند. سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از مدیران برخی سازمان و ارگان ها به خاطر عدم حضور در جلسات ستاد مقابله با کرونا به شدت گلایه کرد.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان گفت: اجرائیات شهرداری، سازمان آرامستانها، برخی از بانکها،کمیته امداد،دفترخانه ها،جایگاههای سوخت،فروشگاههای زنجیره ای،فست فودها و رستورانها،قهوه خانه ها و بستنی فروشیها و برخی دیگر از صنوف به وظایف خود در خصوص کرونا کم توجهی میکنند.

موسوی تاکید کرد:وضعیت بی اهمیتی برخی اصناف و سازمانها باعث بوجود آمدن اینگونه وضعیت شده است.

برنامه آینده ستاد کرونا برخورد با کسانیست که به پروتکلها بی اهمیت هستند.به تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای ادارات، نهادها و ارگانها تذکر داده می شود ضمن هماهنگی با دبیرخانه ستاد مقابله با کرونا، همراه این ستاد وکف خیابان باشند.

 

فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد:تعزیرات حکومتی، اداره صمت، دادسرا و فرمانداری با تمام قدرت و بدون مماشات در کنترل و نظارت اوضاع و برخورد با متخلفین وارد خواهند شد.

٢٠٠ بازرس تازه نفس کنترل اوضاع را بدست خواهند گرفت. نحوه بازرسیها تغییر خواهند کرد.

بازرسان جدید در دو شیفت بازار و اصناف را کنترل خواهند کرد.

وی درپایان گفت: از همه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر و روحانیت و طلاب معزز و پیشکسوتان دفاع مقدس دعوت به همکاری در نهی متناقضین از پروتکلها را نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.