کد خبر : 28727
تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1400 - 9:00
-

اخبارهندیجان:

مصطفی شکیبافر

باند سارقان احشام در هندیجان دستگیر شدند

باند سارقان احشام در هندیجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی هندیجان خبرداد: باند سارقان احشام در هندیجان دستگیر شدند به گزارش خبرنگارما ازهندیجان فرمانده انتظامی هندیجان از شناسایی و دستگیری باند سارقان احشام و کشف ۳ فقره سرقت احشام در این شهرستان خبر داد. سرهنگ نصیر ابدالی فرد،گفت: با توجه به وقوع سرقت‌های احشام در شهرستان‌ هندیجان بررسی موضوع در دستور کار ماموران

فرمانده انتظامی هندیجان خبرداد:

باند سارقان احشام در هندیجان دستگیر شدند به گزارش خبرنگارما ازهندیجان فرمانده انتظامی هندیجان

از شناسایی و دستگیری باند سارقان احشام و کشف ۳ فقره سرقت احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد،گفت: با توجه به وقوع سرقت‌های احشام در شهرستان‌ هندیجان بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، سارقان که هفت نفر هستند در روستاهای شهرستان اقدام به سرقت گوسفند و از محل متواری می‌شدند .

 

سرهنگ ابدالی فرد ادامه داد: با اقدامات خاص پلیسی باند سارقان دستگیر، پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی و پس از آن روانه زندان شدند .فرمانده انتظامی هندیجان اظهارکرد

کشف یک تن و ۸۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در هندیجان طی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰

با تلاش شبانه روز ماموران پلیس انتظامی هندیجان طی سه ماهه نخست امسال مقدار یک تن و ۸۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی به شهرستان کشف و ضبط شد.

 

وی تصریح داشت : در همین مدت زمان عنوان شده ۲ باند مواد مخدر در هندیجان منهدم و ۹ دستگاه خودرو در این خصوص توقیف شده است.

 

فرمانده انتظامی هندیجان در ادامه گفت: در سه ماهه نخست سالجاری و در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان ۲۹ نفر قاچاقچی دستگیر شد که پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی و پس از آن روانه زندان شدند.

 

سرهنگ ابدالی فرد درپایان ضمن هشدار به خانواده ها در رابطه با مراقبت بیشتر از فرزندان خود، از مردم شریف شهرستان هندیجان خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.خبرنگارناصرحکیمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.