کد خبر : 43867
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 15:14
-

اخبار شادگان

اخبار فرمانداری های خوزستان

فرماندار شادگان : ۸۸ پروژه عمرانی اداره برق در شهرستان در دست اجراست /  نصب پیش از ۱۲۰ ترانس برق طی یکسال گذشته در شادگان

فرماندار شادگان : ۸۸ پروژه عمرانی اداره برق در شهرستان در دست اجراست /  نصب پیش از ۱۲۰ ترانس برق طی یکسال گذشته در شادگان
تعویض پایه های فرسوده ، روشنایی ، توسعه شبکه برق در شهرها و روستاها و ... از جمله مواردی هستند که نیاز به اقدام فوری دارند.

 

 

شبکه خبری خوزستان/ فرماندار شادگان خبر داد : ۸۸ پروژه عمرانی اداره برق در شهرستان در دست اجراست و پیش از ۱۲۰ ترانس برق طی یکسال  گذشته در شادگان نصب شد.

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان جلسه بررسی و رفع مشکلات برق شهرستان شادگان به ریاست صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور مراونه رئیس اداره برق شادگان و سایر اعضاء بمنظور بررسی مسائل و رسیدگی به مشکلات برق شهرستان در محل اداره برق  برگزار شد.

 

 

 

صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه با تقدیر و تشکر از عملکرد اداره برق شهرستان ، اظهار داشت: تعداد  ۸۸ پروژه عمرانی اداره  برق در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان در حال اجراست که میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها حدود ۳۵ درصد است.

 

 

فرماندار شادگان ادامه داد: از شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خواست تا نسبت به جذب اعتبارات بمنظور تسریع در تکمیل پروژه ها همکاری کنند و در راستای ارائه عمکلرد مناسب جهت جلب رضایت مندی شهروندان کارها سرعت بیشتری بگیرد.

 

 

فرماندار شادگان گفت: به منظور ساماندهی شبکه‌های فرسوده برق شهری و روستایی در شهرستان طی یکسال گذشته پیش از ۱۲۰ ترانس برق نصب شده است.

 

 

صالح زاده با بیان اینکه فرمانداری شادگان در راستای رفع مشکلات حوزه برق شهرستان با تمام ظرفیت در کنار اداره برق هسیتم ، افزود: تعویض پایه های فرسوده ، روشنایی ، توسعه شبکه برق در شهرها و روستاها و … از جمله مواردی هستند که نیاز به اقدام فوری دارند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.