کد خبر : 22839
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 4:52
-

ایرادات ورزشگاه تختی آبادان رفع شد

ایرادات ورزشگاه تختی آبادان رفع شد

دبیر هیات فوتبال آبادان از رفع ایرادات ورزشگاه تختی آبادان خبر داد امید صالحیان ، اظهارکرد: رفع مشکلات و ایرادات ورزشگاه تختی آبادان از ماه ها قبل با اقداماتی که باشگاه نفت آبادان داشت، آغاز شده بود و باتوجه به این‌که اولین بازی نفت در لیگ بیستم نیز در خانه بود، تلاش های لازم برای

دبیر هیات فوتبال آبادان از رفع ایرادات ورزشگاه تختی آبادان خبر داد

امید صالحیان ، اظهارکرد: رفع مشکلات و ایرادات ورزشگاه تختی آبادان از ماه ها قبل با اقداماتی که باشگاه نفت آبادان داشت، آغاز شده بود و باتوجه به این‌که اولین بازی نفت در لیگ بیستم نیز در خانه بود، تلاش های لازم برای رفع هر چه سریع تر ایرادات ورزشگاه صورت گرفت که البته با تعویق بازی نفت مقابل پیکان، فرصت بیشتری برای آماده‌سازی هر چه بیشتر ورزشگاه پیدا کردیم.

وی با بیان این‌که اکنون ورزشگاه تختی آبادان کاملا آماده میزبانی از مسابقات لیگ بیستم و انجام بازی نفت برابر پیکان در تاریخ ۲۷ آبان ماه است، گفت: کارهای مربوط به استاندارد سازی ورزشگاه نفت آبادان انجام شد و اصلاحات در برق ورزشگاه و رختکن ها نیز صورت گرفت. مهمترین مورد هم بحث تعویض صندلی نیمکت ذخیره تیم‌ها و نیمکت فنی بود که این مهم انجام شد.

دبیر هیات فوتبال آبادان تاکید کرد: تمام پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه تختی آبادان رعایت و لحاظ شده است و پلمب ورزشگاه پیش از بازی روز سه شنبه نفت مقابل پیکان، انجام می‌شود. ضمن این که نماینده ایفمارک و بهداشت نیز نظارت لازم را خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.