کد خبر : 9428
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 - 16:59
-

مالک اشتر ایران به لقاء الله پیوست

مالک اشتر ایران به لقاء الله پیوست

مالک اشتر ایران به لقاء الله پیوست. إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ پس از سال‌ها مجاهدت و رشادت در راه اسلام و مبارزه ضد استکبار و همراهی ندای مظلومین جهان، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی شربت نوشین شهادت را در شامگاه سیزدهم دی ماه غریبانه نوشید و به دیدار ایزد حق باری تعالی، پیامبران

مالک اشتر ایران به لقاء الله پیوست.

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

پس از سال‌ها مجاهدت و رشادت در راه اسلام و مبارزه ضد استکبار و همراهی ندای مظلومین جهان، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی شربت نوشین شهادت را در شامگاه سیزدهم دی ماه غریبانه نوشید و به دیدار ایزد حق باری تعالی، پیامبران و امامان راستین و اولیاء صالحین شتافت.

حاج قاسم سلیمانی یک شهید زنده بود. این شهید والامقام الگویی از رفتار، کردار و عمل اولیاء الهی بود. امت شهید پرور ایران همانند صحرای کربلا قاسم خودش را فدای دین خدا نمود ولی میلیون ها قاسم در دل آزاده خواهان منادیان عدالت و استکبار ستیزان زنده شد و به طور حتم جواب کوبنده و دندان شکن، هوشمندانه و به موقع را به استکبار جهانی تحمیل خواهند کرد و شهادت سردار قاسم سلیمانی را با فتح قدس که آرزوی او بود جواب خواهد داد .

جامعه پرستاری استان خوزستان شهادت علی اکبر گونه و ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را به پیشگاه حضرت ولی عصر، مقام معظم رهبری و امت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و این اقدام ددمنشانه استکبار جهانی را محکوم می نماید.

رئیس خانه پرستار استان خوزستان
دکتر خالد بیت سعید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.