کد خبر : 2617
تاریخ انتشار : جمعه 21 تیر 1398 - 0:09
-

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان   بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان مهندس احمد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز پنجشنبه (۲۰ تیرماه ۱۳۹۸) از مناطق زلزله زده شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی،

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان

 
بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان
مهندس احمد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز پنجشنبه (۲۰ تیرماه ۱۳۹۸) از مناطق زلزله زده شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی، وی با حضور در سالن ورزشی سرپوشیده شهید بهنام محمدی، از محل اسکان زلزله زدگان بازدید و بر ارائه خدمات مطلوب به آنان از جمله نصب سیستم های تهویه و سرمایشی از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تاکید کرد.
 مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب اولویت اصلی در امدادرسانی به زلزله زدگان را رفع نیازهای اساسی آنها دانست و افزود: صنعت نفت تا عادی شدن شرایط در کنار مردم و همیار آنها خواهد بود.
مهندس محمدی همچنین ضمن بازدید از مسجد حضرت زهرا (س)، منازل آسیب دیده شرکتی، برخی نقاط شهری، آزمایشگاه شیمیایی نفت و بخش اورژانس بیمارستان نفت و گفت و گو با مردم و مسئولین در جریان خسارت های زلزله اخیر قرار گرفت و از نحوه خدمات رسانی مطلع شد.
لازم به ذکر است طی روزهای گذشته نیز هیئتی از مدیران مناطق نفت خیز جنوب به نمایندگی مدیرعامل، ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده در سطح شهر مسجدسلیمان و برخی از منازل و مصدومان شرکتی، ارائه بهتر خدمات و کمک های ضروری به خانواده های آسیب دیده از زلزله را مورد بررسی و تاکید قرار دادند.
همچنین پس از وقوع زمین لرزه روز دوشنبه (۱۷ تیرماه ۱۳۹۸) در مسجدسلیمان، دو گروه از واحدهای ایمنی و آتش نشانی از شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و آغاجاری به همراه ماشین آلات و امکانات مورد نیاز به منطقه اعزام شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.