کد خبر : 18657
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 9:02
-

نشست هم اندیشی شبکه تبلیغی و فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستان هندیجان برگزار شد

نشست هم اندیشی شبکه تبلیغی و فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستان هندیجان برگزار شد

طبق مصوبات شورای بهداشت و کرونا باید به این دقت کنیم که رعایت فاصله گذاری یه تجربه می باشد و مسائل بهداشتی را باید رعایت کرد.

نشست هم اندیشی شبکه تبلیغی و فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستان هندیجان برگزار شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما در این نشست حجت السلام رستمی سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان اظهارکرد: سمینار عاشورا، بال سبز مهدوی اوج گرفتن شیعه و برگرفته از مکتب عاشوراست.

وی افزود: با توجه به دستورالعملها و پیشنهادات محرم امسال باشور و شکوه حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان هندیجان در مساجد و حسینیه ها و هیات های عزاداری برگزار می گردد.

وی افزود: با توجه به اهمیت برگزاری مراسمات عزاداری پیگری مصوبات ستادملی کرونا جهت رعایت دستورالعمل بهداشتی در ایام عزاداری توسط هئیت داران ،حسینیه و متولیان قرارخواهدگرفت.

حجت السلام رستمی در پایان گفت : نقش بانیان و متولیان عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اقامه عزا با رعایت بهداشتی در شهرستان بتوان مراسمات را برگزار کنیم .

 

در ادامه حجت السلام حسینی امام جمعه هندیجان گفت : از ابتدای شروع بیماری ویروس کرونا مراسمات مذهبی که لازمه تجمع داشته تعطیل بوده است.

وی افزود: طبق مصوبات شورای بهداشت و کرونا باید به این دقت کنیم که رعایت فاصله گذاری یه تجربه می باشد و مسائل بهداشتی را باید رعایت کرد.

امام جمعه شهرستان هندیجان ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید و تکلیف نموده که ستاد کرونا با کارشناسان مذهبی و بهداشتی مراسم ایام محرم شروع شود و از عاشقان اباعبدالله الحسین درخواست داریم که مراسمات عزاداری طبق قوانین بهداشتی رعایت کنند ولذا در یک امتحان الهی توفیق اقامه عزا برای امام حسین استراتژیک اهل بیت حفظ دین است که اسلام را زنده نگه داشت و این عزاداریها محقق گردد و هرچه باشکوه برپا گردد.

وی در پایان از مسئولین شهرستان خواست که مسئولان هیات های عزاداری با تکریم و بتوان مثل سالهای گذشته برگزار نمایند.

 

خبرنگار اعظم حکیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.