اخبار استانداری خوزستان

اخبار خوزستان

استاندار خوزستان : مدیران باید با تفکر بسیجی مسائل را حل نمایند

استاندار خوزستان : مدیران باید با تفکر بسیجی مسائل را حل نمایند
مدیری که تفکر بسیجی دارد پنجشنبه جمعه را تعطیل نمی‌کند، کار را تحویل پیمانکاری نمی‌دهد که پیمانکار بعد از دو سه سال کار را که انجام نداده برای تکمیل پروژه دو سه برابر بودجه درخواست کند .

شبکه خبری خوزستان / استاندار خوزستان گفت : مدیران باید با تفکر بسیجی مسائل را حل نمایند چرا که تفکر اغلب ادارات ما فقط این است که اعتبارات و بودجه اینقدر است و با این بودجه خروجی کار اینگونه می‌شود اگر با این تفکر با توجه محدودیت هایی که داریم پیش برویم مشکلات حل نخواهد شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ در اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان اظهار کرد: بسیجیان روزها در مبارزه با مستکبرین، استعمار، استثمار، مفسدین، کمک به مردم و محرومان و شب‌ها به عبادت پرودگار و دوری گزیدن از خلق و دنیا و متوجه ساختن دل و جان به حضرت حق و سخن گفتن با او مشغول هستند.
وی افزود: خلوت باطنی انسان را به مقامات بالا می‌رساند و انسان را آماده می‌کند تا اسرار حق را دریابد ؛وقتی کسی روی باطن کار کرد اینجا است که کشف شهود می‌شود و بینش و بصیرتی پیدا می‌کند که به شجره طیبه وصل و از چشمه زلال معصومین نشاُت می‌گیرد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه در زمان جنگ صحنه‌ای وجود نداشت که بچه‌های بسیج در آن حضور نداشته باشند، گفت: امروز نیز در سوریه داعشیان از بسیج و تفکر آن‌ها چه بسیج خودمان چه بسیج کشورهای پاکستان، سوریه، افغانستان، عراق و سایر کشورها ترس و وحشت داشتند.
وی با تاکید بر اینکه بسیج به عنوان تفکر موفق شد در مقابل مستکبرین پیروز شود، عنوان کرد: امروز اگر یمنی‌ها و حوثی‌ها پیروز شدند و دنیا آن‌ها را قبول کرد به دلیل تفکر بسیجی بود.
وی گفت: مدیران باید با تفکر بسیجی مسائل را حل نمایند چرا که تفکر اغلب ادارات ما فقط این است که اعتبارات و بودجه اینقدر است و با این بودجه خروجی کار اینگونه می‌شود اگر با این تفکر با توجه محدودیت هایی که داریم پیش برویم مشکلات حل نخواهد شد.
حسینی محراب با تاکید بر اینکه فقط اتاق فکری بسیج است که می‌تواند جریان‌هایی که برای استان مشکل ایجاد کرد‌ه‌اند را حل کند، افزود: مدیری که تفکر بسیجی دارد پنجشنبه جمعه را تعطیل نمی‌کند، کار را تحویل پیمانکاری نمی‌دهد که پیمانکار بعد از دو سه سال کار را که انجام نداده برای تکمیل پروژه دو سه برابر بودجه درخواست کند .
وی گفت: بسیج در همه صحنه ها الهام بخش است و این الهام بخشی الگو دارد و الگوی آن شهید چمران نخبه علمی و نفر اول را دارد کسی که با تسلط به مسائل فیزیک و هسته‌ای در مرزهای خوزستان و در میان رزمندگان می‌ایستد و یک ارتش نامنظم با محوریت مقام معظم رهبری ایجاد می‌کند.
حسینی محراب افزود: بسیج شهید شهریاری را دارد همان شهیدی که وقتی کشور در گذشتن از غنی سازی ۲۰ درصد می‌ماند وی اعلام می‌کند من می‌توانم و همین توانستنش سبب شد دشمن وی را شهید کند.
وی عنوان کرد: بسیجیان مالک اشتر مقام معظم رهبری هستند و باید در فکر و عمل بسیجی بمانیم و بسیجی زندگی کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.