کد خبر : 7335
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 9:06
-

اهواز نیازمند ۴ میدان میوه و تره‌بار است

اهواز نیازمند ۴ میدان میوه و تره‌بار است

اهواز نیازمند ۴ میدان میوه و تره‌بار است فرماندار اهواز گفت: پس از محاصره میدان میوه و تره‌بار در سیل اخیر که سبب تعطیلی و تهدید غذایی ۴ میلیون نفر از شهروندان شد نیازمند جانمایی ۴ میدان میوه و تره‌بار در اهواز هستیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، جمال عالمی

اهواز نیازمند ۴ میدان میوه و تره‌بار است
فرماندار اهواز گفت: پس از محاصره میدان میوه و تره‌بار در سیل اخیر که سبب تعطیلی و تهدید غذایی ۴ میلیون نفر از شهروندان شد نیازمند جانمایی ۴ میدان میوه و تره‌بار در اهواز هستیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، جمال عالمی نیسی امروز در همایش تهدیدات نوین و پدافند غیرعامل که در اهواز برگزار شد، بابیان اینکه بحث پدافند غیرعامل موضوعی مهم برای امنیت اجتماعی است، اظهارداشت: هرچه که در طبیعت و خلقت می‌بینیم به‌منظور جلوگیری از آسیب‌پذیری و بالابردن بازدارندگی بوده و خداوند این بازدارندگی‌ها را در مخلوقات خود قرار داده است.

وی افزود: اگر به مباحث ملی و جهانی در پدافند غیرعامل بخواهیم نگاه کنیم میزان تأثیرگذاری بسیاری در روابط بین کشورها ایجاد می‌کند.

فرماندار اهواز به نقش مردم در پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: حضور مردم ما در بازدارندگی و نقش‌پذیری آن‌ها در حفظ نظام و دستاوردهای ۴۰ ساله حکایت از ایثار و شهادت فرزندان عزیزشان داد و این حضور مهم‌ترین پدافند غیرعامل در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عالمی نیسی ادامه داد: با حضور مردم در مراسمات ملی و مذهبی شاهد آن هستیم که در دفاع از مسائل عقیدتی پا را فراتر از مرزهای جغرافیایی گذاشته و در منطقه نقش مؤثری ایفا می‌کنیم.
وی بیان داشت: امروز ما پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکا را می‌زنیم و آمریکا جرئت پاسخگویی ندارد چراکه پدافند غیرعامل ما سبب جلوگیری از حرکات احتمالی شده است.

فرماندار اهواز تأکید کرد: امروز به پشتوانه مردمی از نظام جمهوری اسلامی، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند و به امنیت ملی ما آسیب بزند.

عالمی نیسی بابیان اینکه اهواز نیازمند ۴ میدان میوه و تره‌بار است، گفت: در سیل اخیر بازار میوه و تره‌بار توسط آب محاصره و با تعطیلی آن تأمین غذایی ۴ میلیون نفر با مشکل مواجه شد؛ این مسئله نشان داد که اهواز نیازمند جانمایی ۴ میدان میوه و تره‌بار در نقاط دیگر شهر است.

وی افزود: این مسئله نشان از غفلت ما در پدافند غیرعامل بود و امیدواریم در ادامه کار همه مدیران این مسئله را جدی گرفته و در کارهای خود آن را لحاظ کنند.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.