کد خبر : 8163
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1398 - 23:48
-

اولین مصاحبه رسانه‌ایی علی گلمرادی با اصحاب رسانه

اولین مصاحبه رسانه‌ایی علی گلمرادی با اصحاب رسانه

اولین گفتگوی رسانه‌ایی با علی گلمرادی در هنگام ثبت نام برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی: بدور از هرگونه ادا و اطوار و سیاهی لشگر برای ثبت نام به تنهایی آمده ام. باعرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه(س)، و تبریک روز دانشجو به محضر ارزشمند جامعه دانشگاهی، اساتید گرانقدر و دانشجویان عزیز کشور

اولین گفتگوی رسانه‌ایی با علی گلمرادی در هنگام ثبت نام برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی:

بدور از هرگونه ادا و اطوار و سیاهی لشگر برای ثبت نام به تنهایی آمده ام.

باعرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه(س)، و تبریک روز دانشجو به محضر ارزشمند جامعه دانشگاهی، اساتید گرانقدر و دانشجویان عزیز کشور و گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان عزیزی که در این تاریخ در اعتراض به حضور مقامات آمریکایی به کشور و همچنین از سرگیری روابط با انگلیس خبیث به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ترجیح دادم در این تاریخ با ارزش با توکل به خدای بزرگ و پشتیبانی مردم فرهیخته حوزه انتخابیه، برای بار دوم در راستای تکالیف اخلاقی با باور به توانمندیهای خود مخصوصا در بعد مهارتی و تجارب چهارساله، برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اینجا حضور پیدا کنم.
آنچه باعث شده تا امروزه مردم عزیز ما مشکلات و مسائل عدیده ای مخصوصا در بخش اقتصادی و معیشتی و اشتغال متحمل شوند، فقدان نگاه راهبردی و برنامه های بلند مدت در بین مسئولین کشور و منطقه در ادوار گذشته بوده است. بنابر این سعی کردم و موفق هم شدیم تا متفاوت با دوران گذشته با این نگاه اقداماتی نسبتا خوب صورت پذیرد.

علیرغم محدودیت های این دوره ازقبیل نا کارامدی دولت و شرایط خاص کشور به نظر خودم موفقیت ها قابل توجه می باشد. یقینا امتیازات کسب شده در این دوره با هیچ دوره ای قابل قیاس نبوده و به جرات به لحاظ امتیازات اخذ شده در بین همه حوزه های انتخابیه کشور حوزه انتخابیه ما سرآمد است.

_ اخذ مصوبه احداث شهرک انرژی و صنایع تکمیلی پایین دستی شهرستان امیدیه به عنوان یک اقدام کم نظیر در منطقه؛
_اخذ مصوبه منطقه ویژه اقتصادی هندیجان با پیگیری های بسیار جدی بعنوان یک نقطه عطف در اقتصاد هندیجان؛
_تامین اعتبار قریب به ۵۰ میلیارد تومان جهت تکمیل جاده جایزان به امیدیه که پس از گذشت قریب به ۱۵ سال این ارتباط عملاً برقرار و دغدغه دیرینه مردم این دیار مرتفع گردید.
_ اقدامات بسیار خوب و قابل توجه در حوزه بهداشت درمان و سلامت در سطح حوزه انتخابیه ( راه‌اندازی بیمارستان نفت امیدیه توسعه بخش های مختلف بیمارستان امام رضا(ع)، افزایش قابل توجه پزشکان متخصص در امیدیه و ماهشهر، بازسازی و توسعه قابل توجه اورژانس و بخش های بیمارستان حاجیه نرگس ماهشهر، اخذ مجوز بیمارستان ۶۴ تخته بندرامام، احداث اورژانس پیشرفته بندر امام خمینی ره، ساخت و راه اندازی پلی‌کلینیک بندر ماهشهر و احداث تعداد زیادی خانه بهداشت در سطح حوزه.
_تکمیل جاده چهارخطه هندیجان به بندر ماهشهر بعد از پانزده سال بعنوان یک خواسته تاکیدی مردم در دوران انتخابات
_اخذ مصوبه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان امیدیه بعنوان یک ظرفیت برجسته و منحصر بفرد در شهرستان
_ زنده کردن پروژه فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی منطقه بندرامام و بندرماهشهر با طرح احداث سی واحد پتروشیمی و صنایع تکمیلی و پایین دستی
_اخذ مجوز و مصوبه تامین آب شرب سالم و پایدار برای بخش های شهری و روستایی شهرستانهای امیدیه، هندیجان، بندرماهشهر و بندرامام از کارون سه و کوثر پس چند صد سال آب شرب غیربهداستی و ناسالم با اعتباری بیش از دوهزارمیلیارد تومان
_تامین اعتبار بیش از یکصد میلیاردتومان و شروع عنلیات اجرایی پروژهای چهل و پنج متری و تقاطع غیرهمسطح ورودی بندرامام پس گذشت سالیان مدیدی متوقف بودن
_اخذ موافقت رسمی وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی جهت شهر شدن و استقلال شهرک آیت الله طالقانی پس از حضور و بازدید میدانی وزیر راه و شهرسازی( در حال طی شدن فرآیندها و تشریفات اداری)
_احداث تعداد قابل توجهی مدرسه و دبیرستان با بهره گیری از ظرفیت صنایع پتروشیمی
_افزایس صد در صدی اعتبارات شورای راهبردی براساس پیگیری های جدی
_افزایش صد در صدی بودجه و اعتبارات ملی و استانی در سطح شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه به تبع افزایش صد در صدی بودجه استان با کمک مجمع نمایندگان استان
_ ارتقا منطقه میانکوه در شهرستان امیدیه به شهر مستقل
_اخذ مصوبه و تدوین قانون اولویت جذب نیروهای بومی و همچنین پیمانکاران بومی بر اساس ماده چهل و هفت برنامه ششم توسعه که آمار شصت تا هفتاد درصدی استخدامها در سنوات گذشته به کمتر از ۱۰ درصد در حال حاضر رسیده که تا پایان دوره با توکل به خدا تکمیل خواهد شد.
_اخذ مصوبه احداث مزارع پرورش ماهی و میگو در قفس در شهرستان هندیجان به میزان هزار و هفتصد هکتار
_تامین اعتبارات لازم جهت احداث و تکمیل اسکله صیادی بحرکان و شیلات بندرامام خمینی(ره)
_ نهایی کردن طرح ارتقائ بندرامام خمینی(ره) به شهرستان پس از مرتفع کردن همه موانع و موارد قانونی طی سه سال پیگیری مستمر و جدی.

_ علاوه بر موارد استراتژیک مذکور و موارد متعدد دیگری در بخش صید و صیادی، کشاورزی، تجارت و ته لنجی، گردشگری، سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی بندر و پتروشیمی، کار و کارگری، آموزش و پرورش و …….. طی این چندسال علیرغم تجربه اول،
همواره سعی نمودم تا علاوه بر مشارکت فعال در بخش تدوین قوانین، با تذکرات و نطق های پیاپی باعث مطرح شدن نام منطقه و حوزه انتخابیه، متفاوت با همه دوره های گذشته باشم .
حقیقتا عمده موارد مذکور از قبیل مصوبه های مناطق ویژه اقتصادی هندیجان و امیدیه، شهرک انرژی امیدیه، فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی، مزارع پرورش ماهی و میگو، مصوبات احداث نیروگاه و پالایشگاه و …… که براساس برنامه ریزی بلند مدت و راهبردی در این دوره محقق گردیده است، حتما در صورت پیگیری مستمر، منشا تحولات عظیمی در بخش اقتصاد و معیشت و اشتغال منطقه در آینده خواهد بود که باید با دقت مورد توجه باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.