کد خبر : 25739
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 16:33
-

جاده میانبر بعنوان یکی از اولویت های کاری پیگیری خواهد شد / خواستار نگاه ویژه فرماندار مسجدسلیمان و مسئولین شهرستان به مشکلات منطقه لهبری هستیم

جاده میانبر بعنوان یکی از اولویت های کاری پیگیری خواهد شد / خواستار نگاه ویژه فرماندار مسجدسلیمان و مسئولین شهرستان به مشکلات منطقه لهبری هستیم

‌بازدید نماینده مجلس به همراه جمعی از مدیران مسجدسلیمان از برخی روستاهای حوزه انتخابیه   دکتر علیرضا ورناصری:   تلاش ما بر این خواهد بود که بسیاری از مشکلات موجود همچون آب شرب، جاده دسترسی و اینترنت ظرف دو الی سه ماه آینده رفع گردند چرا که این موارد زیرساخت های توسعه این مناطق محسوب

‌بازدید نماینده مجلس به همراه جمعی از مدیران مسجدسلیمان از برخی روستاهای حوزه انتخابیه

 

دکتر علیرضا ورناصری:

 

تلاش ما بر این خواهد بود که بسیاری از مشکلات موجود همچون آب شرب، جاده دسترسی و اینترنت ظرف دو الی سه ماه آینده رفع گردند چرا که این موارد زیرساخت های توسعه این مناطق محسوب میشوند

 

تا روز آخر مسئولیت خود، جاده میانبر بعنوان یکی از اولویت های کاری پیگیری خواهد شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی نماینده خدمتگزار مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، دکتر علیرضا ورناصری و جمعی از مدیران شهرستان مسجدسلیمان به منظور بررسی و رفع مشکلات و دغدغه حوزه انتخابیه ، از روستاهای بتوند، پاگچ لهبری، گلی خون و شکرآب بازدید نمودند.

 

درابتدای این بازدید نماینده مجلس با حضور در روستای بتوند، با اهالی روستا دیدار کردند که از مهمترین موضوعات مطرح شده اهالی این روستا :عدم وجود امکانات مناسب از قبیل آب شرب، برق، گاز کشی، بیکاری جوانان روستا و عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه بوده است.

 

در ادامه نماینده مجلس خطاب به مدیران مربوطه خواستار رفع دغدغه های اهالی روستای بتوند شد که در این خصوص نماینده شرکت گاز قول مساعد داد تا اوایل سال آینده عملیات گازرسانی به این روستا آغاز گردد، همچنین رییس مخابرات مسجدسلیمان در ارتباط با مشکل عدم آنتن دهی تلفن همراه گفت: سایت ارتباطی روستای بتوند جهت آنتن دهی حدفاصل دوراهی لالی تا روستای بتوند نصب و راه اندازی شده است که امیدواریم تا پایان بهمن ماه به بهره برداری برسد.

 

در ادامه دکتر علیرضا ورناصری از روستای پاگچ لهبری بازدید و با اهالی این روستا دیدار کرد که از جمله موارد مطروحه اهالی این روستا میتوان به مواردی اشاره نمود:

عدم جاده دسترسی مناسب، مشکل آب شرب و نبود خانه بهداشت بوده است.

 

در ادامه این بازدیدها، اهالی روستای گلی خون میزبان نماینده مجلس و مدیران ادارات بودند که طی این بازدید مقرر شد مقدمات لازم جهت رفع مشکلات این روستا همچون : آب شرب ، جاده دسترسی و اینترنت حل شود.

 

دکتر ورناصری در ادامه از روستای شکرآب بازدید و با اهالی این روستا به گفتگو پرداخت.

در این روستا نیز همچون روستاهای قبلی مشکلاتی به چشم میخورد که میتوان به موارد زیر اشاره کنیم:

اینترنت دهی ضعیف ، عدم جاده دسترسی مناسب،آب شرب، برق، گازکشی ، جاده میانبر و اشتغال جوانان.

 

دکتر ورناصری ضمن تبریک دهه فجر گفت : برای بنده روستازاده در معیت روستائیان نجیب و زحمتکش زادگاهم ، همان بهشتی است که همواره دنبال آن گشته ام. فلسفه و نفس حضور مدیران در این مناطق این است که کاستی ها و دردل های مردم شنیده شوند.

 

وی افزود : تلاش ما بر این خواهد بود که بسیاری از مشکلات موجود همچون آب شرب، جاده دسترسی و اینترنت ظرف دو الی سه ماه آینده رفع گردند چرا که این موارد زیرساخت های توسعه این مناطق محسوب میشوند.

 

دکتر ورناصری در خصوص جاده میانبر خاطرنشان کرد: مسیر دسترسی جاده میانبر باید از منطقه پاگچ امام رضا عبور کند چرا که مسیر نجات بخش شهرستان مسجدسلیمان است و بسیاری از مناطق را از بن بست خارج میکند و یقین بدانید تا روز آخر مسئولیت خود، جاده میانبر بعنوان یکی از اولویت های کاری پیگیری خواهد شد.

 

وی در خاتمه خواستار نگاه ویژه فرماندار مسجدسلیمان و مسئولین شهرستان به مشکلات منطقه لهبری شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.