کد خبر : 3718
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 0:47
-

امام جمعه شادگان: مصوبات شورای فرهنگ عمومی قانونی و لازم الاجرا است

امام جمعه شادگان: مصوبات شورای فرهنگ عمومی قانونی و لازم الاجرا است

  امام جمعه شادگان با تأکید بر اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی به منزله قانون و لازم الاجرا است، گفت: باید با تلاش اعضای شورا این مصوبات به مرحله اجرا برسد. به گزارش خبرنگارما ازشادگان ، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل دفتر امام

 

امام جمعه شادگان با تأکید بر اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی به منزله قانون و لازم الاجرا است، گفت: باید با تلاش اعضای شورا این مصوبات به مرحله اجرا برسد.
به گزارش خبرنگارما ازشادگان ، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل دفتر امام جمعه شادگان برگزار شد ، اظهارکرد: باید در برپایی مراسم عزاداری دقت کنیم تا به محفل معرفت و شعور حسینی تبدیل شود.
وی با بیان اینکه ایام عزاداری محرم و صفر فرصتی برای اتحاد و همدلی است افزود: اختلافات، زمینه را برای شکاف و تفرقه فراهم می‌کند و نقطه قوت هیئت‌های مذهبی، مردمی و خودجوش بودن آنها است .
امام جمعه شادگان درپایان گفت: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان شادگان هرسال با حضور پرشور و گسترده مردم متدین و عزادار به شکل باشکوهی برگزار می گردد و امیدواریم با هماهنگی  و تعامل بیشتر مسئولین و مردم امسال بیشتر از سالهای گذشته، شاهد برگزاری این مراسم ها باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.