ویژه و مهم

اخبار مسجدسلیمان

اعلام حمایت قاطع و همه جانبه اعضای شورای شهر از شهردار مسجدسلیمان + تصاویر

اعلام حمایت قاطع و همه جانبه اعضای شورای شهر از شهردار مسجدسلیمان + تصاویر
حمایت قاطع و همه جانبه خود را از شهردار اعلام تا عقب ماندگی چندساله شهر مسجدسلیمان با همت و کار جهادی و ارائه خدمات مناسب به طور متوازن به شهروندان جبران شود.

شبکه خبری خوزستان | جلسه اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار مسجدسلیمان برگزار شد.

اعلام حمایت قاطع و همه جانبه اعضای شورای شهر از شهردار مسجدسلیمان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، جلسه اعضای شورای اسلامی شهر با آرش قنبری شهردار در صحن شورا برگزار شد.

 در این نشست اعضای شورا مباحث و دغدغه های مختلف مردم از جمله : تسریع در اجرا و سامان دهی پروژه ها ، ایجاد و توسعه فضای سبز ، ساماندهی نیروها و اصلاح ساختار اداری ، زیباسازی شهر به ویژه خیابان اصلی ، همکاری با شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت اجرای پروژه های شهری ، شفاف سازی اعتبارات و درآمد ها و هزینه ها ی شهرداری ، مطرح نمودند.
در ادامه ، موارد و پیشنهادات مطروحه مورد تایید شهردار مسجدسلیمان قرار گرفت و وی ضمن ارائه برنامه های خود ، اذعان نمود که با همکاری اعضای شورای شهر و پرسنل خدوم شهرداری این مشکلات و دغدغه ها رفع گردد.
در خاتمه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر حمایت قاطع و همه جانبه خود را از شهردار اعلام نمودند تا عقب ماندگی چندساله شهر مسجدسلیمان با همت و کار جهادی و ارائه خدمات مناسب به طور متوازن به شهروندان جبران شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.