کد خبر : 33827
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 8:23
-

اخبار بسیج

سید ابوالفضل حسینی

اجتماعی | رئیس ستاد مرکزی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور از ویزیت بیش از ۲۷۰۰ بیمار و توزیع رایگان دارو در اندیکا خبر داد+تصاویر

اجتماعی | رئیس ستاد مرکزی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور از ویزیت بیش از ۲۷۰۰ بیمار و توزیع رایگان دارو در اندیکا خبر داد+تصاویر
رییس ستاد مرکزی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور با اشاره به رضایتمندی مردم از این سفر ادامه داد: تیم‌های جهادی با حضور مستقیم در میدان‌های خدمت مردم را نسبت به نظام و انقلاب امیدوار می‌کنند .

زمانی که خدمت به مردم اصلی ترین دغدغه ات باشد، برایت فرقی نمی‌کند، سیستان باشد یا گلستان، خوزستان باشد یا کهگیلویه و بویر احمد، هرجا که باشد‌‌‌ راهی آنجا می‌شوی تا برای رفع مشکلات مردم سرزمینت راهی پیدا کنی.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم از اهواز، ایمان محمدی نرگسی، فعال اجتماعی و رییس ستاد مرکزی قرارگاه انقلاب اسلامی سال‌هاست برای خدمت به مردم همراه خانواده راهی مناطق کم برخوردار ومحروم کشور می‌شود تا هرآنچه از دستش برمی‌آید برای مردم انجام دهد از ساخت خانه برای محرومان گرفته تا توزیع مواد غذایی و اعزام تیم های جهادی و خدمات‌رسان پزشکی از جمله خدماتی است که او و دوستان حاضر در گروهش به مردم ساکن در این مناطق ارائه می‌دهند.

حالا او با یک تیم کامل شامل ۱۰۰ پزشک متخصص و عمومی برای رسیدگی و مداوای بیماران ساکن در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا در استان خوزستان راهی این شهرستان کوهستانی شده تا مرحمی هر چند اندک بر دردهای مردم این منطقه باشد.

این مجموعه‌ مجهز متشکل از دندانپزشکان جوان، پزشک فوق تخصص کودکان و پزشکان عمومی به همراه متخصصان قلب و عروق، چشم پزشکی، ارتوپدی، زنان و کارشناسان مامایی و بهداشت است که اینبار او را در این سفر پرخاطره همراهی می‌کنند.

محمد نرگسی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از اهواز با اشاره به شرایط حضور پزشکان در مناطق مختلف اظهار داشت: در این سفر سه روزه برخی پزشکان به‌ صورت خانوادگی حضور دارند و از فضای حاکم بر این حرکت‌های جهادی درس‌های فراوانی می‌گیرند.

رییس ستاد مرکزی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور عدم وجود بیمارستان در شهرستان اندیکا و زیرساخت‌های رفاهی را مهم‌ترین مشکل مردم این شهرستان دانست و عنوان داشت: مردم ساکن در اندیکا به اجبار برای انجام هرگونه رسیدگی پزشکی و درمانی باید مسیرهای خطرناک جاده ای کوهستانی منتهی به شهرستان‌های اهواز و مسجدسلیمان را طی کنند که افزون بر بعد مسافت هزینه‌های فراوانی برای آنها نیز دارد.

نرگسی در رابطه با علت حضور خود و گروه جهادی‌اش را در اندیکا بیان داشت: نبود بیمارستان و افزایش مشکلات بهداشتی و درمانی مردم در این منطقه ما را روانه این شهرستان کرد و قرار است این اردوی جهادی طی سال‌های آینده نیز ادامه پیدا کند.

وی مداومت در کار خدمات‌رسانی به این شهرستان را ضروری دانست و افزود : امیدواریم با حضور سه روزه این گروه پزشکی بخشی از مشکلات درمانی مردم این منطقه مرتفع شود.

رییس ستاد مرکزی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور با اشاره به رضایتمندی مردم از این سفر ادامه داد: تیم‌های جهادی با حضور مستقیم در میدان‌های خدمت مردم را نسبت به نظام و انقلاب امیدوار می‌کنند .

نرگسی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مناطق تصریح کرد:ویزیت بیش از ۲۷۰۰ بیمار، توزیع رایگان دارو، ارائه خدمات دندان پزشکی به ۴۷۰ نفر، آموزش و مشاوره به ۲۳۰ نفر از مردم شریف اندیکا از خدمات درمانی این تیم متخصص پزشکی است.

وی ویژگی مهم این اردوی تخصصی پزشکی جهادی را شناسایی افراد نیازمند به عمل‌های جراحی دانست و گفت: این افراد پس از طی مراحل اولیه به مراکز درمانی انتقال داده شده و عمل‌های آنان به‌ صورت رایگان انجام خواهد شد.

رییس ستاد مرکزی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور در پایان از تداوم ارائه خدمات گسترده به مردم شهرستان‌های مسجدسلیمان و اندیکا با توجه به حجم بالای محرومیت با اعزام‌ تیم‌های فوق تخصصی و تکمیل زیرساخت‌ها خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.