کد خبر : 36345
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 9:21
-

آب موکب ها و پایانه های مرزی خوزستان دارای کیفیت مطلوبی است

آب موکب ها و پایانه های مرزی خوزستان دارای کیفیت مطلوبی است

اهواز- شبکه خبری خوزستان – مدیرعامل شرکت آب و فاضلا خوزستان با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین آب مورد پایانه های مرزی استان وجود ندارد گفت: آب تامین شده برای موکب ها و پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در استان علاوه بر کمیت از نظر کیفی نیز دارای کفیت مطلوب است.

محمدرضا کرمی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان، ادامه داد: با اقدام های صورت گرفته دسترسی به آب با کیفیت و پایداری در موکب ها و پایانه های مرزی کشورمان و همچنین موکب های مرزی عراق برای زائران اربعین حسینی فراهم شده است.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار و با تکمیل زیراسخت آب رسانی به پایانه های مرزی خوزستان، آب موکب های مرزی در کشور عراق نیز توسط آبفای این استان تامین شد.

کرمی نژاد افزود: برای پایداری آب رسانی به موکب های مرزی کشور عراق خط انتقال آبرسانی از تصفیه خانه طرح جامع خرمشهر تا پایانه و مواکب  عراق اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان افزود: ادارات آبفا و تیم های عملیاتی اعزامی آبفا از شهرهای خرمشهر، بندر امام، ماهشهر، بهبهان و دزفول در هر ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه مستقر هستند.

کرمی نژاد اظهار داشت: شرکت آبفای خوزستان در کنار تامین کمی و فراهم نمودن دسترسی زایران اربعین در پایانه های شلمچه و چذابه به آب شرب بهداشتی، درراستای ارتقای کیفیت و سلامت آب توزیعی بین زایران تیم آزمایشگاهی خود را با تجهیزات پیشرفته در مرز مستقر و سلامت آب توزیعی به صورت روزانه رصد و پایش می کند.

وی در ادامه افزود: نمونه برداری و کلرسنجی مشترک با مرکز بهداشت مستقر در مرز های شلمچه و چذابه با استقرار پرسنل امور کیفی به صورت لحظه ای در حال انجام است.

مدیر عامل آبفا خوزستان با بیان اینکه بخشی از آب مورد نیاز زایران توسط تانکر تامین می شود، گفت: تک تک تانکرهای آب رسانی سیار با همراهی کارکنان مرکز بهداشت به صورت دایم پایش و کنترل کلر انجام می شود تا آب با کیفیت مطلوب  برای زوار اربعین حسینی تامین شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.