کد خبر : 5134
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 10:15
-

آئین گرامیداشت سالگرد شهید «منجزی» در گتوند برگزار شد

آئین گرامیداشت سالگرد شهید «منجزی» در گتوند برگزار شد

آئین گرامیداشت سالگرد شهید «منجزی» در گتوند برگزار شد فرمانده سپاه گتوند گفت: مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حسین منجزی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و یکی از شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز برگزار شد. سرگرد حسن محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گتوند اظهار داشت: مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد

آئین گرامیداشت سالگرد شهید «منجزی» در گتوند برگزار شد
فرمانده سپاه گتوند گفت: مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حسین منجزی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و یکی از شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز برگزار شد.
سرگرد حسن محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گتوند اظهار داشت: مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حسین منجزی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و یکی از شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با سخنرانی سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و مداحی صادق آهنگران و استقبال پرشور خانواده‌های معظم شهدا جانبازان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای بخش عقیلی واقع در امامزاده محمد بن زید شهرستان گتوند برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه گتوند بیان کرد: سردار شهید حسین منجزی صبح روز شنبه ۳۱ شهریورماه سال ۹۷ در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز برگزار شد حضور داشت که هدف تیر مستقیم تروریست‌های کوردل قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی به دستاوردهای کشور و رشادت‌های رزمندگان در مقابل دشمنان اشاره کرد و گفت: سال ۶۶ در خلیج فارس در یک عملیات نابرابر مستقیما با آمریکا درگیر شدیمکه این جنگ یک سال و نیم طول کشید اما توانستیم آنها را شکست دهیم.

سردار علیرضا تنگسیری به کمبود تجهیزات نظامی در آن زمان اشاره کرد و تصریح کرد: در آن زمان شناورهای ایران ساخت داخل بودند، موشک نداشتیم و سلاح و راکت‌اندازهایی که در جنگ زمینی استفاده می‌شد در دریا استفاده شد.

وی ادامه داد: در این جنگ آمریکایی‌ها توانستند چهار فروند از قایق‌های ما را هدف قرار دهند و ۹ نفر از رزمندگان را به شهادت برسانند اما موفق شدیم با همین امکانات ابتدایی بیش از ۲۵ کشته از آمریکایی‌ها بگیریم و ۲ بالگرد بسیار پیشرفته سی آپاچی آمریکا که مخصوص دریاست، در سال های ۶۷ و ۶۶ توسط رزمندگان ایران ساقط شدند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.