کد خبر : 56119
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 10:44
-

اخبار بهزیستی خوزستان

فراخوان

فراخوان تاسیس مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی مردان در اهواز

فراخوان تاسیس مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی مردان در اهواز
کلیه اشخاص حقیقی و مؤسسات حقوقی که در اساسنامه آنها به اهداف درمان، بازتوانی و کاهش آسیب اعتیاد اشاره شده است، می‌توانند در فراخون شرکت نمایند.

شبکه خبری خوزستان / اداره کل بهزیستی استان خوزستان در نظر دارد دو مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی مردان در شهرستان اهواز راه‌اندازی نماید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی، اداره کل بهزیستی استان خوزستان در نظر دارد دو مرکز جامع توانمندسازی و صیانت اجتماعی  مردان در شهرستان اهواز راه‌اندازی نماید.

متقاضیان می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ تقاضای کتبی خود را به معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان خوزستان واقع در کیانپارس، خیابان اسفند غربی،طبقه اول   تحویل و در صورت هرگونه سوال با شماره  تلفن۰۹۱۶۳۱۷۱۰۰۲ تماس حاصل نمایند.

شرایط عمومی متقاضیان ایجاد و راه‌اندازی اینگونه مراکز به شرح ذیل است:

۱- کلیه اشخاص حقیقی و مؤسسات حقوقی که در اساسنامه آنها به اهداف درمان، بازتوانی و کاهش آسیب اعتیاد اشاره شده است، می‌توانند در فراخون شرکت نمایند.

۲- اولویت در انتخاب مؤسسه مجری در مرحله اول داشتن صلاحیت علمی و عملی، حسن شهرت و حسن سابقه برای راه‌اندازی مرکز می باشد. مجری بایستی توان مالی پرداخت حداقل سه ماه حقوق نیروهای بکارگیری شده، سه ماه بیمه و هزینه‌های جاری مرکز را داشته باشد (با عنایت به اینکه ممکن است اعتبارات با تأخیر ابلاغ گردد).

۳- ارائه مدارک و اسناد مثبته دال بر برخورداری از تجربه علمی و اجرایی در زمینه اعتیاد الزامی است.

۴- متقاضیان می‌توانند برای دریافت پروتکل تاسیس، اداره، انحلال مراکز توانمندسازی و صیانت اجتماعی از بهبودیافتگان به دفتر اعتیاد معاونت پیشگیری بهزیستی استان واقع در اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی،طبقه اول دفتر اعتیاد مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.