کد خبر : 25374
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 4:48
-

ویژه | تکیه بر ظرفیت داخلی و بومی سازی با قرارگاه سازندگی خاتم و مدیریت دکتر سعید محمد

ویژه | تکیه بر ظرفیت داخلی و بومی سازی با قرارگاه سازندگی خاتم و مدیریت دکتر سعید محمد

دشمن در هر جایی که احساس کند دارای ضعف هستیم، وارد تحریم می‌شود و دلیل تحریم بنزین در گذشته نیز همین عامل بود، اما امروز سایر مواردی که فکر می‌شود بدون آن‌ها شکست می خوریم مورد هدف قرار دارند.

 

ویژه | تکیه بر ظرفیت داخلی و بومی سازی با قرارگاه سازندگی خاتم و مدیریت دکتر سعید محمد

 

کارگاه عمرانی ( بومی سازی)

 

 

دکتر سعید محمد درباره اقدامات قرارگاه خاتم در زمینه‌ی اقتصادی گفت: یکی از وظایف قرارگاه انجام فعالیت در بحران‌های اقتصادی است که این پوشش در تمام دولت‌ها عملی شده و در نتیجه‌ی آن جای پیمانکاران خارجی که با تحریم از کشور خارج شدند پر شده است.

 

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) ابراز کرد: در انجام پروژه‌های قرارگاه و تامین تجهیزات به جوانان اعتماد شده و با بومی سازی و استفاده از ظرفیت داخلی در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع مس و فولاد ساخت ۷۰ درصد تجهیزات به بخش خصوصی داخلی واگذار شده و در این زمینه نیروی متخصص نیز داریم.

 

 

وی ادامه داد: میانگین فعالین در پارس جنوبی و ستاره خلیج فارس ۳۵ سال سن است که نکته‌ای قابل توجه و امید بخش به شمار می‌آید.

 

 

این مقام مسئول بیان کرد: مدلی که سپاه در دفاع مقدس با آن پیروز شد و بر استفاده از بسیج نیروهای مردمی تکیه داشت، امروز در بخش سازندگی و اقتصادی انجام شده و در نتیجه با پنج هزار شرکت همکاری مشترک داریم.

 

 

وی افزود: ۱۵۰ هزار نیروی انسانی شرکت‌های مختلف درحال فعالیت بوده و همراه با ۵۰ هزار نفر نیروهای قرارگاه خانواده‌ای ۲۰۰ هزار نفری را شکل داده و با تکمیل این زنجیره به موفقیت دست می‌یابیم.

 

محمد گفت: قرارگاه خاتم یکی از اولین مجموعه‌های تحریم شده در سال ۸۶ بود و حتی نفرات اصلی آن نیز به اسم تحریم شدند، اما در راستای اقتصاد مقاومتی اقدامات مناسبی انجام دادیم.

 

 

وی ادامه داد: دشمن در هر جایی که احساس کند دارای ضعف هستیم، وارد تحریم می‌شود و دلیل تحریم بنزین در گذشته نیز همین عامل بود، اما امروز سایر مواردی که فکر می‌شود بدون آن‌ها شکست می خوریم مورد هدف قرار دارند.

 

#جوان_ حزب اللهی_ مجرب

# دکتر سعید_ محمد

# مرد میدان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.