کد خبر : 36405
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 15:20
-

بازدید وزیر کشور از پایانه مسافربری برون استانی مرز شلمچه

بازدید وزیر کشور از پایانه مسافربری برون استانی مرز شلمچه

آبادان – شبکه خبری خوزستان – احمد وحیدی وزیر کشور به همراه استاندار خوزستان از پایانه مسافربری برون استانی مرز شلمچه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، احمد وحیدی وزیر کشور و صادق خلیلیان استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی از روند تردد و بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه به نقاط مختلف کشور در پایانه مسافربری برون استانی شلمچه بازدید کردند.

در این بازدید وزیر کشور با چگونگی ارایه تمهیدات و اقدامات لازم برای بازگشت زائران از نزدیک آشنا شد و با صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات احتمالی زائرانی که از کشور عراق به مرز شلمچه باز می‌گردند را  برای رفع آن کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر کرد.

وحیدی بر تسریع روند بازگشت زائرانی که با وسایل نقلیه عمومی قصد سفر به استان‌های مرزی را دارند تاکید کرد و افزود: ساختمانی موقت در این پایانه مسافری برای مسافران تجهیز و به عنوان محل استقرار شرکتهای مسافری و استراحت زائران مشخص شود. 

وزیر کشور در این بازدید در گفت وگو با زائران در جریان نیازها و مشکلات زائران بازگشته از عراق قرار گرفت و نرخ جابجایی مسافر و تعداد اتوبوس های مورد نیاز را بررسی کرد.

وحیدی هدف سفر خود به خوزستان را بررسی روند ورود و خروج زائران حسینی در مرز شلمچه عنوان کرد و افزود: موکب ها برای خدمت رسانی به زائرانی که درحال بازگشت از سفر کربلا هستند تا یک هفته پس از اربعین حسینی فعال خواهند بود. 

پایانه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب شهر خرمشهر واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.