کد خبر : 35027
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 13:57
-

مصطفی شکیبافر

تجلیل از کارمندان نمونه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

تجلیل از کارمندان نمونه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
شبکه خبری خوزستان | در جلسه عملیات صبح گاهی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از زحمات و عملکرد دو تن از کارکنان نمونه این شرکت بخاطر عملکرد سال 1399 تجلیل شد .

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه که با حضور مدیران و روسای ستادی تشکیل شد طی سخنانی گفت : دست یابی به تولید تعهد شده ثابت میکند که خوشبختانه در میان کارکنان این شرکت ، نیروی خوب و زحمت کش زیاد است و همین موضوع ، گزینش و انتخاب کارمند نمونه را خیلی سخت و دشوار می کند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس علیرضا هیهاوند افزود : به خاطر محدودیت های اعلام نفرات ، سهمیه این شرکت یک نفر کارمند رسمی و یک نفر کارمند قراردادی شد که پس از تطبیق عملکرد کارکنان با معیارها و شاخص های اعلام شده از مبادی بالادستی مربوطه در یک پروسه ی سخت و دشوار ، همکاران مربوطه شناسایی و اعلام گردیدند .

 

 

 

وی در پایان سخنان خود با قدردانی از زحمات کلیه کارکنان این شرکت با هر نوع رده شغلی و رویه استخدامی گفت : از جدیت و توجه همه همکارانم به انجام وظایف محوله و اهتمام آنها به تحقق تولید تکلیفی قدردانی می نمایم . از نظر بنده همه کارکنان نمونه و وظیفه شناس هستند اما بدلیل محدودیت در اعلام نفرات فقط قادر به اعلام ۲ نفر به عنوان کارمند نمونه هستیم .

 

 

 

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیری که توسط مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی امضاء شده بود از زحمات و عملکرد آقایان امیر حسین بنی نجار جمعی اداره H.S.E و آقای بهروز ذوالفقار نژادیان جمعی اداره تعمیرات خطوط لوله قدردانی شد .

 

 

 

نگارش و انتشار : دانوش صالحی / تصاویر : محمد باقری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.