کد خبر : 31063
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1400 - 8:56
-

اخبار هندیجان

تجلیل از خبرنگاران و راننده های نمونه ترافیکی هندیجان به مناسبت هفته ناجا

تجلیل از خبرنگاران و راننده های نمونه ترافیکی هندیجان به مناسبت هفته ناجا
به مناسبت هفته ناجا از بین آن دسته از رانندگانی که با مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی مدارک خود را دال بر عدم تخلف از آبان ۱۳۹۹ الی مهر ۱۴۰۰ ارائه نمودند به قید قرعه به سه نفر به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه توسط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هندیجان اهداء شد .

 

 

خبرنگاران و رانندگان نمونه ترافیکی شهرستان هندیجان تجلیل شدند.

 

 

شبکه خبری خوزستان | به مناسبت هفته ناجا طی مراسمی با حضور سرگرد رستمی رئیس پلیس راهور هندیجان از خبرنگاران ترافیکی این شهرستان تجلیل بعمل آمد .

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان این مراسم پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۲ در ساختمان پلیس راهور شهرستان هندیجان برگزار شد.

 

 

رستمی رئیس پلیس راهور هندیجان در زمینه تصادفات در شهرستان هندیجان گفت : در سال ۹۹ در شهرستان هندیجان چهار فقره تصادف منجربه مرگ را شاهد بودیم و الحمدالله در سال۱۴۰۰ هیچگونه تصادف فوتی وجود نداشت که این را مدیون شهروندان هندیجانی در خصوص احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی می دانیم .

 

 

وی در ادامه اظهار کرد : خبرنگاران در راستای کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی همیشه در کنار پلیس انتظامی و همچنین پلیس راهور بوده که جای تقدیر ازعزیزان رسانه و خبرگزاریها که همواره در ارسال خبر همکاری خوبی را داشته و دارند وجود دارد .

 

همچنین در ادامه از راننده های نمونه ترافیکی شهرستان هندیجان تجلیل شد .

 

 

رستمی رئیس پلیس راهور شهرستان در پایان گفت : به مناسبت هفته ناجا از بین آن دسته از رانندگانی که با مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی مدارک خود را دال بر عدم تخلف از آبان ۱۳۹۹ الی مهر ۱۴۰۰ ارائه نمودند به قید قرعه به سه نفر به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه توسط رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هندیجان اهداء شد .

 

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.