کد خبر : 26477
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 5:53
-

هتک حرمت ‌مادر شهیدی در شوش / دستور دادستان ‌شوش ‌برای شناسایی عاملان ضرب و جرح این حادثه

هتک حرمت ‌مادر شهیدی در شوش / دستور دادستان ‌شوش ‌برای شناسایی عاملان ضرب و جرح این حادثه

۱۹ اسفند دو سارق با ورود به منزل مادر شهیدی در شوش، ضمن کتک کاری مادر شهید، دست پای وی را بسته و اقدام به سرقت از منزل کردند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، سه شنبه ۱۹ اسفند چند سارق مسلح در شوش وارد خانه یک مادر شهید شده و ضمن کتک کاری این مادر

۱۹ اسفند دو سارق با ورود به منزل مادر شهیدی در شوش، ضمن کتک کاری مادر شهید، دست پای وی را بسته و اقدام به سرقت از منزل کردند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، سه شنبه ۱۹ اسفند چند سارق مسلح در شوش وارد خانه یک مادر شهید شده و ضمن کتک کاری این مادر با قنداق اسلحه، دست پای وی را بسته و اقدام به سرقت از منزل کردند.

در پی این حادثه دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شوش دستور قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان و عاملان ضرب و جرح این مادر شهید را باقید فوریت صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت: در خصوص هتک حرمت به مادر شهید انصاری دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری سارقین با قید فوریت صادر گردید.

مصطفی نظری اظهار داشت: آرامش کنونی که در جامعه داریم را مدیون خون شهدا و فداکاری خانواده‌هایشان هستیم، لذا با هرگونه توهین و هتک حرمت به آن‌ها با شدت و عبرت‌آموز برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تکریم شهدا و خانواده‌هایشان وظیفه‌ای همگانی است، گفت: باید تلاش کنیم که همواره احترام خانواده‌های شهدا را نگاه داریم و در این راستا دستگاه قضایی شهرستان حامی این خانواده‌های بزرگوار خواهد بود.

دادستان شهرستان شوش گفت: پلیس آگاهی و ضابطین در شهرستان پس از اخذ دستورات قضایی با قید فوریت مکلف به شناسایی و دستگیری سارقین شدند.

نظری بیان داشت: دستگاه قضا با عوامل سرقت به‌شدت برخورد کرده و نتیجه آن در اسرع وقت به اطلاع خانواده محترم شهید و مردم شریف خواهد رسید.

دستگیری عوامل سرقت از منزل مادر شهید

دادستان شوش گفت: ۲ عامل سرقت مسلحانه از منزل یک مادر شهید و ضرب و جرح وی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

مصطفی نظری افزود: پس از گزارش این سرقت با تشکیل پرونده قضائی بلافاصله دستور قضائی برای شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد و به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: امروز ۲ نفر به اتهام فوق دستگیر و پس از انجام تحقیقات اولیه و تفهیم اتهام با قرار قانونی به زندان معرفی شدند و دستورات قضائی برای تکمیل پرونده صادر شد.

دادستان شوش ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی حافظان نظم و امنیت اظهار داشت: تامین کامل امنیت مستلزم تلاش همگانی نهادهای فرهنگی، سیاسی اجتماعی‌، اقتصادی و امنیتی و مشارکت بیشتر مردم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.