کد خبر : 5935
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 8:00
-

جوان‌ترین امام جمعه خوزستان معارفه شد

جوان‌ترین امام جمعه خوزستان معارفه شد

جوان‌ترین امام جمعه خوزستان معارفه شد حجت الاسلام و المسلمین جاسم عبادی در شورای اداری شهرستان بندرماهشهر با حضور نماینده ولی فقیه به عنوان امام جمعه شهر چمران معارفه شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهر چمران و شورای اداری

جوان‌ترین امام جمعه خوزستان معارفه شد
حجت الاسلام و المسلمین جاسم عبادی در شورای اداری شهرستان بندرماهشهر با حضور نماینده ولی فقیه به عنوان امام جمعه شهر چمران معارفه شد.
به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، پیش از ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهر چمران و شورای اداری شهرستان بندرماهشهر با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان در تالار اندیشه شهرک بعثت برگزار شد.

در این مراسم که بدون حضور حجت الاسلام سید منتصر هاشمی امام جمعه قبلی شهر چمران برگزار شد، حجت الاسلام جاسم عبادی به عنوان امام جمعه شهر چمران معارفه شد؛ حجت الاسلام عبادی متولد ۶۸ و دومین امام جمعه شهر چمران بوده فردا اولین نماز جمعه خود با حضور زعیم حوزه های علمیه حجت الاسلام جزایری برگزار می‌کند.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در این مراسم اظهار داشت: در مراسمات تکریم و معارفه رسم بر این بوده که مسئول و مقام قبلی را تکریم کرده و فرد جدیدی را معارفه کنند؛ این مراسمات تلنگری برای مسئولین بوده و بیانگر به پایان رسیدن ماموریت و مسئولیت روزی به پایان می رسد.

وی گفت: مسئولیت ها امانتی دست مسئولان هستند و چه خوب است که مسئولین از این امانت به خوبی نگه داری کنند؛ حجت الاسلام موسوی فرد در خط مقدم محرومیت زدایی در مناطق محروم بوده اند و به عنوان سنگ صبوری برای درد های مردم بوده اند.

امام جمعه شهرستان بندرماهشهر با اشاره به اهمیت نماز جمعه بیان کرد: امروز همه مسئولین و مردم با وصای امام احد و پیمان می بندند؛ نماز جمعه برنامه ای تربیتی بوده که در کنار سیاسی بودنش، نمایش قدرت مسلمانان بوده است.
وی افزود: با توجه به وضعیت خاص شهرک مدنی از نماینده ولی فقیه استان خوزستان حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد درخواست دارم فکری به حال شهرک مدنی کرده و برای آن امام جمعه ای تعیین کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی در پایان با اشاره به اهمیت کار فرهنگی خاطرنشان کرد: توقع داریم که شورا و شهرداری شهر چمران به امام جمعه جدید شهر چمران حاج آقای عبادی در کار قرهنگی کمک کنند؛ ما در شهر چمران با کمبود جدی مسجد مواجه هستیم؛ بنده با همفکری حاج آقای عبادی که چگونه مساجد را در شهر چمران افزایش دهیم زیرا کار فرهنگی در مساجد از وجود و ایجاد مشکلات جلوگیر ی می کند.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.