کد خبر : 8999
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 7:55
-

‌انتقاد‌ سردار باقرزاده از سلبریتی‌ها‌، کارگردان‌ها‌ و تهیه‌کنندگان سینمای ایران / این‌ها تبلیغات سینمای غربی را پیش گرفته‌اند

‌انتقاد‌ سردار باقرزاده از سلبریتی‌ها‌، کارگردان‌ها‌ و تهیه‌کنندگان سینمای ایران / این‌ها تبلیغات سینمای غربی را پیش گرفته‌اند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از از سلبریتی‌ها‌، کارگردان‌ها‌ و تهیه‌کنندگان سینمای ایران گفت: آنها هیچ توجهی به ترویج ‌و توسعه فرهنگ شهیدان نمی‌کنند و بعضاً شاهد‌یم ‌تبلیغات سینمای غربی را پیش گرفته‌اند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار سید‌محمد باقرزاده در چهارمین یادواره شهدای دانشگاه صنعت نفت

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از از سلبریتی‌ها‌، کارگردان‌ها‌ و تهیه‌کنندگان سینمای ایران گفت: آنها هیچ توجهی به ترویج ‌و توسعه فرهنگ شهیدان نمی‌کنند و بعضاً شاهد‌یم ‌تبلیغات سینمای غربی را پیش گرفته‌اند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار سید‌محمد باقرزاده در چهارمین یادواره شهدای دانشگاه صنعت نفت و شهید محمدجواد تندگویان با بیان خاطراتی از ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت‌: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دانشگاه تربیت دانشمند است و اگر نتوانیم دانشمند در کشور تربیت کنیم باید چشم به دانش خارج از کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کسب علم و دانش مصداق داشتن قدرت است، افزود‌: بصیرت، دومین ویژگی مهمی است که معانی مختلفی نظیر آگاهی، دشمن‌شناسی و عمل به موقع، دارد، تمام شهدا، دشمن را شناختند و به دنبال خطر رفتند چرا که الگوی آنها، امام حسین (ع‌) بود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح عنوان کرد‌: مسئولین بصیرت شهدا را در اداره امور کشور الگوی خود قرار دهند زیرا بصیرت به آنها در تشخیص و به‌کار‌گیری هرآنچه که با مصالح نظام و مردم کشور هست را کمک می‌کند.

سردار باقرزاده در ادامه بصیرت، شجاعت و استقامت را از ویژگی‌های بارز رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان با بصیرت و پیروی از رهبری قدم در جبهه‌ گذاشتند و در برابر دشمن انجام وظیفه کردند.
وی انتقاد از مسئولان در عدم حمایت برخی طرح‌های داخلی نظیر طرح مسکن مهر و تقویت برخی تولیدات بومی عنوان کرد: ترس دشمن از خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در اقتصاد و تولید است لذا مسئولین در کشور به کمک سه اصل بصیرت‌، شجاعت و استقامت‌، در جهت خودکفایی کشور اقدامات موثرتری را انجام دهند و به برنامه‌های اقتصادی کشور در راستای چارچوب اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانند.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه شهدا بیش‌ترین نقش را در امنیت کشور دارند، تاکید کرد: امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی به واسطه ایثار و از خودگذشتگی شهدای جان بر کفی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای امنیت ملت‌شان به شهادت رسیدند.

وی افزود: ترویج و توسعه‌ فرهنگ ایثار و شهادت یک حرکت وجدانی و دینی است و امروز متاسفانه شاهد‌یم سلبریتی‌ها‌، کارگردان‌ها‌، تولیدکنندگان در فیلم و سینمای کشور هیچ توجهی به ترویج ‌و توسعه فرهنگ شهیدان نمی‌کنند و بعضاً شاهد‌یم این‌ها تبلیغات سینمای غربی را پیش گرفته‌اند که این مایه تاسف است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بارها شخصا برای تبدیل سوژه‌های فیلم به برخی از هنرمندان مراجعه کردم ولی هیچ‌گاه موفق به تولید فیلم با ارزش در این زمینه نشدیم.

وی افزود: روایت شهدا الگوی حقیقی کشورمان است، اینکه عده‌ای در این بین به اسم هنرمند درگیر تبلیغات پوچ شده‌اند و قدرت تشخیص شرایط کنونی کشور را ندارند و این سبب شده که قدمی موثر برای حفظ آرمان شهدا در فرهنگ و سینما تا کنون برنداشته‌اند.

سردار باقرزاده با تاکید دوباره بر اهمیت پرداختن سینماگران و هنرمندان به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: متاسفانه این خلا در فرهنگ سینما کشور بسیار جدی است که امیدواریم برای رفع آن متولیان فرهنگ و سینما چاره ای بیاندیشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.