کد خبر : 18470
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 20:43
-

آب مورد نیاز کشاورزان در فصل کشت و برداشت باید تامین گردد

آب مورد نیاز کشاورزان در فصل کشت و برداشت باید تامین گردد

مدیران و مسولان باید با شروع فصل کشت تمامی امکانات را برای کشاورزان قرار دهند تا در فصل کشت پائیزه مشکلی برای این قشر زحمت کش جامعه ایجاد نگردد…

بخشدار مرکزی شهرستان امیدیه: آب مورد نیاز کشاورزان در فصل کشت باید تامین گردد

شبکه خبری خوزستان | جلسه ساماندهی و تامین آب مصرفی کشاورزی روستاهای حاشیه نهر سنتی ملا در بخشداری مرکزی امیدیه برگزار شد .


به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان امیدیه جلسه ساماندهی و تامین آب مصرفی کشاورزان روستاهای حاشیه نهر سنتی ملا به ریاست سید بهور بخشدار مرکزی امیدیه تشکیل شد.


سید بهور بخشدار مرکزی شهرستان امیدیه ضمن تاکید تامین آب کشاورزی بخش مرکزی امیدیه اظهارکرد ؛ شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری زهره و جراحی با انجام تعمیرات و لایروبی های لازم درمسیر نهر سنتی ملا امکان تامین آب مورد نیاز کشت تابستانه منطقه که مطابق الگوی مصوب کشاورزی شامل کنجد می باشد را با همکاری سایر ادارات و نهادهای حاضر در تا پایان فصل فراهم نماید.


بخشدار مرکزی امیدیه همچنین ضمن لزوم توجه به بخش کشاورزی منطقه گفت: مدیران و مسولان باید با شروع فصل کشت تمامی امکانات را برای کشاورزان قرار دهند تا در فصل کشت پائیزه مشکلی برای این قشر زحمت کش جامعه ایجاد نگردد و با برداشت کشت خوشحالی را برای آنان فراهم کنیم.


خبرنگارناصرحکیمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.