کد خبر : 29951
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 6:21
-

اخبار خوزستان

۷ طرح آبرسانی در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد / پوشش ۵۲ درصد جمعیت استان توسط طرح آبرسانی غدیر

۷ طرح آبرسانی در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد / پوشش ۵۲ درصد جمعیت استان توسط طرح آبرسانی غدیر
بنا شد بانک‌ها در این هفته نشستی میان خودشان تشکیل دهند که فاینانس داخلی را تأمین اعتبار کنند تا بتوان با سرعت بیشتری این طرح به اتمام برسد.

استاندار خوزستان:

۷ طرح آبرسانی در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد

شبکه خبری خوزستان | استاندار خوزستان با اشاره به اجرای هفت طرح آبرسانی که بنا است آبرسانی کل استان را پوشش دهد، گفت: این هفت طرح در مدت پنج سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از مهر، صادق خلیلیان شامگاه یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های آبرسانی خوزستان در استانداری اظهار کرد: هفت طرح آبرسانی در خوزستان در حال اجراست که بزرگترین آنها طرح آبرسانی غدیر است و حدود ۵۲ درصد جمعیت استان را پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: بر اساس افق و چشم اندازی که برای این طرح‌های آبرسانی پیش‌بینی کرده‌ایم؛ توان تأمین آب آشامیدنی با کیفیت برای جمعیت هشت میلیون نفر را فراهم می‌آورد.

استاندار خوزستان افزود: با توجه به اینکه بخشی از طرح آبرسانی غدیر بهره برداری می‌شود و می‌توانیم با سرعت بیشتری نیازهای آبی برخی شهرهای خوزستان را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: قرار است فردا ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبارت این طرح ابلاغ شود تا بتوانیم بخشی از لوله انتقال تکمیلی از دز به کرخه و منبع این طرح را انجام دهیم و کیفیت آب طرح و آبرسانی به شهرها و مردم افزایش پیدا کند.

وی، تأمین منابع این طرح‌ها را از محل اعتبارات دولتی، صندوق توسعه ملی و فاینانس داخلی با مشارکت بانک‌های دولتی و خصوصی بیان کرد و گفت: بنا شد بانک‌ها در این هفته نشستی میان خودشان تشکیل دهند که فاینانس داخلی را تأمین اعتبار کنند تا بتوان با سرعت بیشتری این طرح به اتمام برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.