کد خبر : 61218
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1403 - 11:39
-

جلسه ستاد اربعین بهزیستی خوزستان برگزار شد

جلسه ستاد اربعین بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز سه شنبه ۱۶ مردادماه جلسه ستاد اربعین بهزیستی خوزستان با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی خوزستان و روسای بهزیستی شهرستانهای دشت آزادگان، آبادان ، خرمشهر و با حضور مجازی سایر روسای بهزیستی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی

صبح امروز سه شنبه ۱۶ مردادماه جلسه ستاد اربعین بهزیستی خوزستان با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی خوزستان و روسای بهزیستی شهرستانهای دشت آزادگان، آبادان ، خرمشهر و با حضور مجازی سایر روسای بهزیستی در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان، ضمن قدردانی از تلاش های همکاران بهزیستی در خدمات دهی به جامعه هدف به ویژه به زوار سیدالشهدا گفت: راه اندازی مواکب بهزیستی در مرز شلمچه و چزابه، استقرار نیروهای اورژانس اجتماعی و مددکاران در هر دو مرز، استقرار کانکس ارائه خدمات مشاوره به زوار در مرز شلمچه، اعزام کاروانهای جامعه هدف به کربلا، پذیرایی از زائران، ساماندهی امور گمشدگان، اجرای برنامه های فرهنگی، توزیع وسایل کمک توانبخشی نظیر ویلچر و… از جمله برخی از اقدامات بهزیستی خوزستان در ایام اربعین امسال خواهد بود.

وی افزود: به منظور یکپارچه سازی و انسجام بیشتر فعالیتها، ۷ کمیته شامل کمیته فناوری، مستندسازی، فرهنگی، پشتیبانی، امنیت و حراست، مشارکتهای مردمی و خیرین و کمیته های تخصصی با هماهنگی دبیر ستاد اربعین تشکیل شده است که مسئولیت مدیریت میزبانی هرچه مطلوب تر از زوار را در این ایام به عهده دارند.

کریمیان استفاده از ظرفیت جامعه هدف، مراکز و هیات های غیررسمی را امری مهم برشمرد و عنوان کرد: خوشبختانه در اربعین امسال استانهای مازندران، خراسان رضوی، گیلان، چهارمحال بختیاری، فارس، کرمان و بوشهر به عنوان استانهای معین خوزستان در نظر گرفته شدند و در سطح استان نیز برای ۳ شهرستان آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان  که مواکب بهزیستی در آنها مستقر هستند شهرستانهایی به عنوان معین تعیین شده است که امیدواریم با یاری خدا و استفاده از ظرفیت ایشان شاهد برگزاری هرچه باشکوهتر اربعین باشیم.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به افتتاحیه رسمی مواکب در روز پنج شنبه بیان داشت: تامین نیروی انسانی، پشتیبانی کلیه شهرستانها از مواکب، استفاده از ظرفیت مواکب به عنوان مکانی برای بالا بردن سطح آگاهی معنوی و اجتماعی زوار از مسائلی است که در ایام اربعین حسینی باید به آن توجه ویژه داشت.

گفتنی است در این جلسه،  بررسی کم و کیف برپایی مواکب، رفع نواقص و مشکلات موجود و تدبیر جهت ارائه مساعدتهای ممکن به مواکب از دیگر مواردی بود که درباره آن بحث و تبادل نظر شد و کلیه حاضران در این باره به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و تجربیات خود  پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.