کد خبر : 11794
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1398 - 8:20
-

۱۱ گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان مشخص شدند

۱۱ گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان مشخص شدند

استان خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد ، حوزه‌های انتخابیه آبادان و اهواز هر کدام با سه کرسی در مجلس شورای اسلامی بیشترین تعداد نمایندگان استان را دارند.

 

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان، در بیانیه‌ای یازده گزینه نهایی خود را برای حوزه‌های انتخابیه شهرهای خوزستان معرفی کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دوم اسفند سال امسال برگزار می شود. استان خوزستان ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. حوزه‌های انتخابیه آبادان و اهواز هر کدام با سه کرسی در مجلس شورای اسلامی بیشترین تعداد نمایندگان استان را دارند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان، پس از بررسی‌های نهایی گزینه نهایی خود را برای حوزه‌های انتخابیه خوزستان اعلام کرد.

بر این اساس ابراهیم متینیان برای حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر و بیژن چگنی از حوزه انتخابیه شوش کاندیداهای نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان از سوی شورای ائتلاف معرفی شدند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهرستان آبادان در بیانیه‌ای سیدمحمد مولوی، سیدمجتبی محفوظی و ویدا کاظمی را کاندیداها در حوزه‌ انتخابیه این شهرستان اعلام کرد.
مجید داغری از حوزه هویزه و دشت آزادگان، حبیب آقاجری از حوزه ماهشهر، امیدیه و هندیجان، سهراب گیلانی از حوزه شوشتر و گتوند، علیرضا ورناصری از حوزه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل معرفی شده اند.

عبدالله ایزادپناه نیز نامزد نهایی شورای ائتلاف برای حوزه انتخابی ایذه و باغملک شد. این شورا همچنین حسنعلی نبوتی را برای حوزه انتخابی شهرستان دزفول معرفی کرد.

نامزدهای نهایی شورای ائتلاف برای سایر حوزه های باقی مانده به زودی معرفی می شود. خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.