کد خبر : 19763
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 19:03
-

گلایه ها | ابراز نگرانی عبدالهی دهیار منطقه شاهزاده عبدالله شهرستان اندیکا از بی تفاوتی مسوولین و نادیده گرفتن حق و حقوق مردم روستاهای منار (شاهزاده عبدالله)

گلایه ها | ابراز نگرانی عبدالهی دهیار منطقه شاهزاده عبدالله شهرستان اندیکا از بی تفاوتی مسوولین و نادیده گرفتن حق و حقوق مردم روستاهای منار (شاهزاده عبدالله)

محمد عبدالهی دهیار منطقه شاهزاده عبدالله در شهرستان اندیکا با اشاره به وجود مشکلات زیاد در سطح روستاها و نبود امکانات لازم خواستار توجه ویژه مسوولان به رفع این مشکلات شد. دهیار بخش مرکزی شاهزاده عبدالله عدم وجود راههای ارتباطی مناسب در سطح روستاها و قطعی و نبود آب شرب مناسب را یکی از معضلات

محمد عبدالهی دهیار منطقه شاهزاده عبدالله در شهرستان اندیکا با اشاره به وجود مشکلات زیاد در سطح روستاها و نبود امکانات لازم خواستار توجه ویژه مسوولان به رفع این مشکلات شد.

دهیار بخش مرکزی شاهزاده عبدالله عدم وجود راههای ارتباطی مناسب در سطح روستاها و قطعی و نبود آب شرب مناسب را یکی از معضلات اصلی روستاهای این بخش خواند و بر لزوم همکاری مسوولان برای رفع این مشکل تاکید کردند.

عبدالهی با اشاره به اینکه دهیاری ها هیچ گونه درآمدی در سطح روستاها ندارند اظهار کرد: ارایه تسهیلات لازم به دهیاران نقش مهمی در توسعه روستا خواهد داشت.

به گفته عبدالهی تامین امکانات و تجهیز زمین های ورزشی در سطح بخش ها با توجه به فصل تابستان و شروع اوقات فراغت جوانان یک ضرورت انکار ناپذیر و در عین حال طرحی نیازمند مشارکت تمامی مسوولان و دستگاه های خدمات رسان است.

منطقه منار (شاهزاده عبدالله) ظرفیت های خوبی در زمینه های گوناگون را دارد،عبدالهی افزود: ارایه تسهیلات باعث ایجاد اشتغال پایدار وتوسعه روستا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر دهیاران منطقه در زمینه دفع زباله با مشکلات زیادی مواجه هستند اظهار کرد: حمایت از تامین ماشین آلات خدمات رسان برای حمل و دفع بهداشتی زباله ها به حمایت مسوولان نیازمند است.

عبدالهی در ادامه صحبت های خود بیان کرد : دهیاران نماد تحول در روستاها هستند ، دهیاران می توانند با همکاری شوراها از توانمندی های روستا برای توسعه به نحو احسن استفاده کنند وی از تعداد بالای روستاهای شهرستان اندیکا و منطقه منار نیز گفت.

عبدالهی افزود : منطقه منار یکی از مناطق زیبا وجنگلی میباشد که در سالهای اخیر مورد بی مهری های فراوان قرار گرفته است ؛ فشار به جنگلهای با ارزش بلوط زیاد شده است یکی از دلایل در فصل سرما نبود سوخت میباشد.

مسئولان و نهاد های مربوطه اگر سوخت در اختیار روستاییان قرار دهند دیگر درختی قطع یا آسیب نمی بیند. با توجه به تعداد روستاهای منطقه منار و طبیعت زیبا و منحصر بفرد بنده به عنوان دهیار پیشنهاد میکنم مسئولان توزیع انرژی پاک شامل آبگرمکن های خورشیدی و پنل های خورشیدی جهت تولید برق را در اختیار روستاهای منطقه قرار دهند، باید این زیر ساخت ها را با برنامه ریزی توسعه داد.

وی با بیان اینکه مشکلات دهیاری ها زیاد است گفت : ما طرح های خوبی برای اشتغال زایی در نظر داریم که نیازمند تسهیلات لازم از سوی دولت است که از نماینده محترم جناب دکتر ورناصری انتظار داریم که نگاه ویژه ای به منطقه منار داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.