اخبار شهرداری مسجدسلیمان

اخبار شهرداری های خوزستان

گزارش عملکرد ۳ ماهه واحد فضای سبز شهرداری مسجدسلیمان

گزارش عملکرد ۳ ماهه واحد فضای سبز شهرداری مسجدسلیمان
از مسئولین خواستار تامین تجهیزات جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان شریف شهر مسجدسلیمان هستیم.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان فرشید جهانگیری اظهار داشت : در بدو ورود بنده به واحد فضای سبز به علت حجم بالای عقب افتادگی کار ، به صورت شبانه روزی ۲ تیم هرس درختان و حاشیه زنی فضای سبز را در نقاط مختلف سطح شهر بکار گرفتیم تا مقداری از حجم کار کم شود که کار هرس و حاشیه زنی تمام مناطق به جز منطقه بی بیان به پایان رسیده است.

 

 

وی افزود : همچنین در راستای ایجاد سیمای مطلوب شهری ، جداول تمام میادین سطح شهر از قبیل : میدان نمره چهل، بانک ملی، هشت بنگله، خبرنگار ، نفتون و بلوار روبروی فرمانداری رنگ آمیزی شدند.

 

 

این مقام مسئول تصریح کرد : احیاء پارک گل نرگس، تعمیر و بازسازی مبلمان و تعویض سطل های زباله فرسوده آن و احیاء و رنگ آمیزی برخی بوستان‌های سطح شهر از دیگر اقدامات واحد فضای سبز بوده است.

 

 

وی ادامه داد : ۳۰ ست وسایل پلی اتیلن بازی ماهها در گلخانه شهرداری انباشته شده بود که با رایزنی با معاونت امور زیربنایی اکثر این وسایل در پارک های مختلف سطح شهر نصب و راه اندازی شده و تنها چند ست باقیمانده که طی هفته های آتی نصب خواهند شد.

 

 

جهانگیری اضافه کرد : یکی از مهمترین اقدامات ۳ ماه اخیر واحد فضای سبز بازسازی مجدد گلخانه ، شخم زنی ، کردبندی و کود دهی آن و کاشت ۱۰۰ هزار بذر گل فصلی در گلخانه و گلدان گیری ۱۰ هزار گل بود که این کار موجب عدم تحمیل بار مالی به شهرداری برای خرید گل فصلی شد.

 

 

وی افزود: طی مدت اخیر بوستان منطقه نمره دو نیز به طور کامل احیاء شد.

 

 

وی در خصوص برنامه های آتی خود بیان داشت : متریال پارک دره گل گیری ها آماده شده و تنها منتظر لودر هستیم تا عملیات احداث آن آغاز گردد همچنین عملیات احداث میدان فاز ۲ فرهنگیان هشت بنگله به زودی آغاز خواهد شد.

 

 

مسئول واحد فضای سبز شهرداری مسجدسلیمان یادآور شد : واحد فضای سبز هم اکنون دارای ۵۶ نفر نیرو میباشد که ۱۵ نیرو در قالب تیمهای هرس، حاشیه زنی ، آبیاری و بقیه نگهبان فضای سبز میباشند که از حیث نیروی انسانی و تجهیزات در مضیقه هستیم.

 

 

وی در خاتمه ضمن تشکر از حمایت های شهردار و اعضا شورای شهر بیان داشت : از مسئولین خواستار تامین تجهیزات جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان شریف شهر مسجدسلیمان هستیم.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.