کد خبر : 28547
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 14:00
-

اخبارشادگان

مصطفی شکیبافر

رئیس دادگستری شهرستان شادگان : ۱۶۲۹۲ فقره پرونده وارد دادگستری شادگان شد

رئیس دادگستری شهرستان شادگان :  ۱۶۲۹۲ فقره پرونده وارد دادگستری شادگان شد

رئیس دادگستری شهرستان شادگان : ۱۶۲۹۲ فقره پرونده وارد دادگستری شادگان شد   رئیس دادگستری شادگان از ورود ۱۶ هزار و ۲۹۲ فقره پرونده در طول یکسال به شعبات دادگستری این شهرستان خبر داد. فیروز کیانپور اتابکی دراین ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به همه همکاران قضایی و اداری سراسر کشور و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره

رئیس دادگستری شهرستان شادگان :

۱۶۲۹۲ فقره پرونده وارد دادگستری شادگان شد

 

رئیس دادگستری شادگان از ورود ۱۶ هزار و ۲۹۲ فقره پرونده در طول یکسال به شعبات دادگستری این شهرستان خبر داد.

فیروز کیانپور اتابکی دراین ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به همه همکاران قضایی و اداری سراسر کشور و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره ) اظهارکرد: مجموعه پرونده های ورودی به حوزه قضایی شهرستان شادگان از سال گذشته تا کنون ، ۱۶ هزار و ۲۹۲ پرونده بوده که از این تعداد ۱۴ هزار و

۵۳۱ پرونده مختومه شده است.

وی افزود: ازاین تعداد پرونده های وارد شده به دادگستری که عمده ترین آنها جرایم کیفری شامل تیراندازی ، سرقت ، مواد مخدر ، تصادف و خانواده از جمله بیشترین پرونده هایی که در یکسال وارد دادگستری شهرستان شادگان شده است.

رئیس دادگستری شهرستان شادگان تصریح کرد: در یک سال گذشته ۷۲ هزار و ۳۰۰ ابلاغ نامه صادر و به صورت الکترونیکی انجام شد که در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد ابلاغنامه ها به صورت الکترونیکی می شود.

وی راه‌اندازی سامانه ابلاغ الکترونیکی در دادگستری شادگان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی این سامانه در کاهش هزینه‌ها و تسریع در رسیدگی به اطاله دادرسی تأثیرگذار بود.

کیانپور اتابکی با تاکید بر اینکه دستگاه قضا در برخورد با جرم و تخلف هیچ مماشاتی نداشته و محکم است، بیان کرد: مجری قانونی و دستگاه اداری هم باید در حوزه مسئولیت خود قاطع برخورد کند و ما نیز از هرگونه پیشگیری از تخلف و جرم حمایت خواهیم کرد.

رئیس دادگستری شهرستان شادگان در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد که کانال‌های ارتباطی با مردم و اطلاع رسانی را در حوزه امور قضائی در شهرستان بیش از پیش تقویت کنیم تا موجب اطلاع و آگاهی بخشی شهروندان شود.

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.