کد خبر : 9614
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398 - 19:36
-

گزارش تصویری روز فرهنگ مقاومت در سوسنگرد

گزارش تصویری روز فرهنگ مقاومت در سوسنگرد

یکشنبه پانزدهم دی ماه در پایتخت غیرت جهان سوسنگرد همیشه قهرمان روز فرهنگ مقاومت و ارج نهادن به مقام شهید و شهادت بود. عماریون رهبر معظم انقلاب اسلامی در هیئت فرهنگی مذهبی ولایت محفل بسیجیان و رهروان شهدای سوسنگرد که قطب فرهنگی مذهبی وبصیرتی شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان هستند با شعار: *ما ذوالفقارحیدریم*

یکشنبه پانزدهم دی ماه در پایتخت غیرت جهان سوسنگرد همیشه قهرمان روز فرهنگ مقاومت و ارج نهادن به مقام شهید و شهادت بود.

عماریون رهبر معظم انقلاب اسلامی در هیئت فرهنگی مذهبی ولایت محفل بسیجیان و رهروان شهدای سوسنگرد که قطب فرهنگی مذهبی وبصیرتی شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان هستند با شعار:

*ما ذوالفقارحیدریم*

*ماحاج قاسم رهبریم*

همزمان دوبرنامه مهم رامدیریت وپشتیبانی کردند.

نخست برنامه تجمع هیئت های مذهبی شهرستان که بعد از مراسم سینه زنی و میدان یزله فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان جناب سروان مهدی طرفی در باب شجاعت و دلاوری سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش سخنرانی کردند و از شور و شعف مردم شریف شهرستان که مثل همیشه در تکریم و پاسداری از شهدا پیشتاز هستند تقدیر و تشکر کردند.

دوم برگزاری مجلس عزاداری سردارشهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی وهمراهان شهیدش با دعوت از همرزم آن شهید از شهر مقدس قم جناب حاج آقا مهدی دیانی در حسینیه روح الله الموسوی خمینی (ره) بود.

در این مراسم همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با ضمن تشکر از تدارک چنین مراسمی گفت سردار حاج قاسم سلیمانی فقط فرمانده سپاه قدس ایران نبود بلکه سردار دلهای تمام مردم مظلوم جهان بود و در ادامه خاطره‌های از رشادت و ایثارگری این شهید والامقام رابرای حاضرین بازگو کردند.

 

در پایان از هیئت های مذهبی و فرماندهان نظامی و انتظامی ونیروهای تحت امر آنها که دیروز همانند روز هفتم محرم که در شهر سوسنگرد به روز یوم العباس العالمی معروف است حضور یافتند و نشان دادند با کمترین وقت ممکن آماده امر ولی مسلمانان جهان هستند و یقیناً شهداء قدردان حضور بابصیرت این تجمعات هستند تشکر و قدردانی می نمایم.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.