کد خبر : 42839
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 20:08
-

اخبار بهبهان

اخبار خوزستان

گرامی داشت شهدای انتظامی بهبهان

گرامی داشت شهدای انتظامی بهبهان
امنیت امروز ما جز با چشم‌های تیز بین و تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی محقق نمی‌شود، و شهدای نیروی انتظامی با خون خود سنگر‌های دفاع از کشور را مستحکم می‌نمایند.

گرامی داشت یاد و خاطره ۴۱ شهید نیرو انتظامی شهرستان بهبهان با حضور مسئولان شهرستان بهبهان، نماینده، ولی فقیه در فرماندهی انتظامی استان خوزستان و آیت الله فراهانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سالن فرهنگی سپاه ناحیه بهبهان برگزار گردید.

حجت السلام و المسلمین گوهری نماینده، ولی فقیه در فرماندهی انتظامی استان خوزستان دراین مراسم اظهار داشت: شهدا‌های گرانقدر نیروی انتظامی از جان خود گذشتند که از مرز‌های این کشور دفاع و امنیت را با خون خود برای مردم کشور عزیزمان به ارمغان بیاورند که اسلام پایدار بماند و همواره عاقبت بخیری ما در سایه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا است.

در ادامه آیت الله فراهانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۴۱ شهید نیروی انتظامی شهرستان بهبهان بیان داشتند امنیت امروز ما جز با چشم‌های تیز بین و تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی محقق نمی‌شود، و شهدای نیروی انتظامی با خون خود سنگر‌های دفاع از کشور را مستحکم می‌نمایند.

در ادامه وی اظهار داشت؛ دوران دفاع مقدس برای ما یک سند و تحول بزرگی است برای ایجاد امنیت و از خودگذشتگی و ایثار است، و مدافعان امنیت امروزه با الگوگیری از شهدا از تمامیت اراضی کشور عزیزمان دفاع خواهند نمود.

در پایان مراسم با حضور مسئولین نظامی، انتظامی و اداری از ۴۱ خانواده شهید فراجا تجلیل بعمل آمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.