کد خبر : 27073
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 15:10
-

رویش زاگرس

کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان، افزایش آمار فوتی ها و ظرفیت مغفول مانده شهرک صنعتی مسجدسلیمان

کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان، افزایش آمار فوتی ها و ظرفیت مغفول مانده شهرک صنعتی مسجدسلیمان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس؛ کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان ۲۲ بهمن، اختلال در روند درمان بیماران کرونایی و افزایش میزان فوتی ها موجب شد تا رئیس دادگستری مسجدسلیمان شخصاً این موضوع را پیگیری نماید. اگر چه این اقدام با اقبال عمومی نزد شهروندان همراه شد اما ظرفیت های مغفول

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از رویش زاگرس؛ کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان ۲۲ بهمن، اختلال در روند درمان بیماران کرونایی و افزایش میزان فوتی ها موجب شد تا رئیس دادگستری مسجدسلیمان شخصاً این موضوع را پیگیری نماید. اگر چه این اقدام با اقبال عمومی نزد شهروندان همراه شد اما ظرفیت های مغفول مانده شهرک صنعتی مسجدسلیمان برای راه اندازی کارگاه کپسول اکسیژن علیرغم بازدیدهای متعدد مسئولین استانی و فرماندار مسجدسلیمان موجب شده تا روند درمان بیماران کرونایی در شهرستان تحت الشعاع قرار گیرد. موضوعی که البته نمی تواند با شدت گرفتن روند شیوع کرونا خبری خوشایند تلقی گردد.

به گزارش عصر اولین ها، کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان و اختلال در روند درمان بیماران کرونایی موجب شد تا اسکندری رئییس دادگستری شهرستان شخصاً موضوع را پیگیری نموده و بصورت موقت این مشکل مرتفع شود. اگر چه این اقدام ارزشمند با اقبال عمومی همراه شد اما باید اشاره داشت که ظرفیت های مغفول مانده شهرک صنعتی مسجدسلیمان از جمله مواردی است که می تواند به رفع دائمی این مشکل کمک نماید. مجموعه ای که البته طی بازدیدهای متعدد مسئولین استانی و فرماندار مسجدسلیمان قرار بود مورد توجه جدی قرار گیرد و شهرک صنعتی مسجدسلیمان مجدداً احیا شود. از طرفی فرماندار مسجدسلیمان در حاشیه بازدید یکسال قبل مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان از واحدهای تولیدی فعال و غیر فعال شهرک صنعتی مسجدسلیمان اظهار داشت: با تمام توان پیگیری خواهیم کرد تا زمینه را برای فعالیت مجدد یا واگذاری این واحدها به متقاضیان جدید فراهم کنیم تا بزودی شاهد رونق دوباره شهرک صنعتی در این شهرستان باشیم. موضوعی که البته با گذشت یکسال همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

از طرفی همزمان با گسترش شیوع کرونا و بحرانی تر شدن وضعیت مبتلایان بیمارستان ۲۲ بهمن با کمبود کپسول اکسیژن همراه شده بود. ضمن این که شرکت تامین کننده کپسول های اکسیژن در یکی از شهرهای همجوار قرار دارد و با مشکلاتی مواجه شده است. علاوه بر این کارگاه گاز اکسیژن واقع در شهرک صنعتی که پیش از این فعال بوده با شکایت کارگران نسبت به مطالبات خود و صدور حکم دادسرا نسبت به فروش دستگاهها و تجهیزات آن برای پرداخت بدهی ها مدتهاست تعطیل شده است. از این رو زمین کارگاه مورد اشاره هم اکنون بصورت مخروبه ای رها شده و علیرغم اخذ مجوز و احداث ساختمان توسط فرد دیگری با وجود گذشت چندین سال همچنان بلاتکلیف رها شده است. موضوعی که انتظار می رفت طی یکسال اخیر بواسطه بازدیدهای مکرر از سوی فرماندار و مسئولین ذیربط پیگیری و اقدامات لازم انجام گیرد.

با تمام این تفاسیر انتظار می رود با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در مسجدسلیمان و کمبود کپسول اکسیژن بیمارستان، همچنین سایر نارسایی ها و کمبودهای موجود در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ظرفیت بالقوه شهرک صنعتی مسجدسلیمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه جدی برای راه اندازی کارگاه ها و واحدهای مربوطه برای رفع نیازهای حوزه های مختلف می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.