کد خبر : 17837
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1399 - 4:08
-

پاکسازی و جابه جایی سکوی زباله قلعه چنعان جزو مصوبات کارگروه مدیریت پسماند خوزستان

پاکسازی و جابه جایی سکوی زباله قلعه چنعان جزو مصوبات کارگروه مدیریت پسماند خوزستان

شبکه خبری خوزستان// با پیگیری های صورت گرفته پاکسازی و جابه جایی سکوی زباله قلعه چنعان جزو مصوبات کارگروه مدیریت پسماند خوزستان قرار گرفت. به گزارش شبکه خبری خوزستان، جلسه کارگروه مدیریت پسماند خوزستان در محل استانداری خوزستان برگزار شد و در خصوص مسائل و مشکلات مختلف حوزه پسماند در سطح استان به بحث و

شبکه خبری خوزستان// با پیگیری های صورت گرفته پاکسازی و جابه جایی سکوی زباله قلعه چنعان جزو مصوبات کارگروه مدیریت پسماند خوزستان قرار گرفت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، جلسه کارگروه مدیریت پسماند خوزستان در محل استانداری خوزستان برگزار شد و در خصوص مسائل و مشکلات مختلف حوزه پسماند در سطح استان به بحث و تبادل نظر پرداخته شد. از جمله مصوبات این جلسه ساماندهی سکوی زباله قلعه چنعان بود که با پیگیری های مستمر صورت گرفته اداره محیط زیست شهرستان کارون و تشکل های محیط زیستی پاکسازی و جابه جایی سکوی زباله قلعه چنعان جزو مصوبات کارگروه مدیریت پسماند خوزستان قرار گرفت.

پیش از این طی بازدید جمعی از مسئولین از محل دپوی زباله شهرستان کارون در روستای قلعه چنعان مقرر گردید تا طی یکماه محوطه سکوی زباله بصورت کامل پاکسازی گردد. رها سازی پسماندهای عفونی و بیمارستانی در محوطه سکوی زباله شهرستان کارون و عدم ساماندهی این مکان که در منطقه قلعه چنعان واقع گردیده موجب شد تا تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت شهروندان تلقی گردد.

گفتنی است بررسی مشکلات سایت دفن پسماند صفیره و نیز مشکلات ایجاد سایت دفن زباله در آبادان و خرمشهر از دیگر موارد مطرح شده در جلسه کارگروه مدیریت پسماند خوزستان بوده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.