کد خبر : 37819
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 10:16
-

کشف ۸۲ قبضه اسلحه جنگی و شکاری توسط پلیس خوزستان

کشف ۸۲ قبضه اسلحه جنگی و شکاری توسط پلیس خوزستان

اهواز – شبکه خبری خوزستان – فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۸۲ قبضه اسلحه جنگی و شکاری با اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان کشف و جمع آوری شد.

به گزارش روز چهارشنبه شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار سیدمحمد صالحی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌ غیرمجاز بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت چهار روز اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۵۸ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح ۸۲ قبضه انواع سلاح جنگی، شکاری و یک هزار و ۲۹۶ عدد انواع فشنگ کشف شد.
سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تاکید کرد: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت و دارندگان سلاح‌ غیرمجاز قاطعانه برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ۲۵ آبان ماه نیز از کشف ۱۱۶ قبضه اسلحه شامل ۴۱ قبضه سلاح جنگی ( ۲۰ قبضه کلانشینکف، ۲۰ قبضه کلت و یک قبضه سیمینوف) به همراه ۷۵ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز با ۵۶۶ عدد فشنگ مربوطه خبر داده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.