کد خبر : 25202
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 5:15
-

یادداشت | ضرورت جریان جوان انقلابی ایران و تحکیم پیوند هویت ملی با ویژگی های اسلامی آن

یادداشت | ضرورت جریان جوان انقلابی ایران و تحکیم پیوند هویت ملی با ویژگی های اسلامی آن

یادداشت | ضرورت جریان جوان انقلابی ایران و تحکیم پیوند هویت ملی با ویژگی های اسلامی آن     ابوالفضل بابادی شوراب     بیانیّه‌ی گام دوّمِ انقلاب یک ترسیم کلّی از گذشته، حال و آینده‌ی انقلاب بود و در این بیانیه تاکید ویژه ای بر تقویت نقش جوانان در امور مملکت وجود دارد.   مجموع

یادداشت | ضرورت جریان جوان انقلابی ایران و تحکیم پیوند هویت ملی با ویژگی های اسلامی آن

 

 

ابوالفضل بابادی شوراب

 

 

بیانیّه‌ی گام دوّمِ انقلاب یک ترسیم کلّی از گذشته، حال و آینده‌ی انقلاب بود و در این بیانیه تاکید ویژه ای بر تقویت نقش جوانان در امور مملکت وجود دارد.

 

مجموع این تاکیدات و ضرورت همبستگی جوانان انقلابی ایران، به شکل گیری جریانی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برای اثرگذاری بیشتر جوانان انقلابی در سپهر سیاسی ایران منجر گردید.

 

خوشبختانه جریان ائتلاف جوانان انقلابی ایران که تشکیل شده از نیروهای پرانگیزه، پرایمان، پرتوان، با شتاب به محوریت تعادل جریانات انقلابی تبدیل شد.

 

جوانان فعال در این جریان باور قلبی شان این است که کشور ظرفیت مقابله با مسائل و چالش ها را در هر سطحی دارد، تنها به شرطی که بوسیله مسئولین این ظرفیت ها شناسایی شود و در همه بخش ها، افراد جوان و مومن به کار گرفته شوند که به ویژگی های درونی و ذاتی این ملت واقف باشند و بدانند در کجای تاریخ این مملکت قرار دارند و بینشی نو برای نیل به سربلندی و اقتدار میهن داشته باشند.

 

ضمنا با وجود اینکه کمیت و کیفیت جوان متخصص، دلسوز و علاقمند به سربلندی میهن بیش از هر زمان دیگری است، اما دولت فعلی با بی توجهی خواسته یا ناخواسته بدنبال سرخوردگی جوانان از آینده وطن خود می باشد.

 

این جریان با هدف انسجام و اتحاد تمامی جوانان وفادار به انقلاب و معتقد به استقلال سرزمینی کشور، تلاش ویژه ای برای جلوگیری از سیاست زدگی در کشور انجام داده، تا بدرستی از ظرفیت نیروهای پرانگیزه برای تقویت منافع ملی سود جست.

 

بی شک برای جریان جوانان انقلابی، سرنوشت کشور مسئله مهمی است و پیوند دادن هویت ایرانی با ویژگی های اسلامی را ضرورت عزت و خودباوری ملی در زمانه امروز می دانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.