کد خبر : 11949
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 7:47
-

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اهواز: تبلیغات انتخاباتی نامتعارف به اعتماد عمومی ضربه می‌زند

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اهواز: تبلیغات انتخاباتی نامتعارف به اعتماد عمومی ضربه می‌زند

کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اهواز با بیان اینکه عرصه انتخابات در کشور باید عرصه تقویت روح امید و نشاط در جامعه باشد، نسبت به اثرات مخرب تبلیغات انتخاباتی نامتعارف و با هزینه‌های نامعقول هشدار داد. مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: ما باید مواظب باشیم مبادا

کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اهواز با بیان اینکه عرصه انتخابات در کشور باید عرصه تقویت روح امید و نشاط در جامعه باشد، نسبت به اثرات مخرب تبلیغات انتخاباتی نامتعارف و با هزینه‌های نامعقول هشدار داد.
مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: ما باید مواظب باشیم مبادا به خاطر تبلیغات انتخاباتی و پیروزی در انتخابات مجلس وارد فضای تخریب و سیاه‌نمایی شویم چراکه چنین فضایی به اعتماد عمومی ضربه می‌زند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس یازدهم می‌تواند پلی باشد برای عبور از وضعیت فعلی کشور عنوان کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی و برگزاری باشکوه انتخابات مجلس یازدهم قطعاً شرایط کشور را بهتر کرده و آینده بهتری برای ایران عزیزمان ترسیم می‌کند.

کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اهواز با بیان اینکه قرار نیست به هر قیمتی وارد مجلس بشویم، گفت: اگر هم اکنون به قوانین توجه نکنیم و به نحوی تبلیغ کنیم که جلوه شهر تخریب شود و مردم عصبی و ناراحت شوند نمی‌توان انتظار داشت مردم به ما روی آورند و ما از هم‌اکنون باید پاسدار قوانین کشور و منافع مردم باشیم.

‌یوسفی با انتقاد از نحوه تبلیغات پرخرج و آزاردهنده برخی از نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد: این نحوه تبلیغات نه فقط به شخص او، بلکه به همه نامزدهای انتخاباتی ضربه می‌زند و تنها فضای یاس و ناامیدی در بین مردم ایجاد می‌کند.

کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اهواز تاکید کرد: با چنین تبلیغاتی و چنین هزینه‌های سرسام‌آوری نمی‌توان انتظار داشت مردم به ما اعتماد کنند و فقط زحمت نیروهای خدمات شهرداری را بیشتر می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.