کد خبر : 38863
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 10:32
-

ویژه

کالای ملوانی و ته لنجی، به نام مرز نشینان به کام قاچاقچیان

کالای ملوانی و ته لنجی، به نام مرز نشینان به کام قاچاقچیان
رونق گردشگری و بازارچه های مرزی مستلزم برخورد با خروج تجمیعی و قاچاق کالا می‌باشد.

 

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، بنا به گزارش مردم و مشاهدات میدانی برخی از افراد سودجو که اساسا ساکن خوزستان و شهرستان های مرز نشین نیستند، و با استفاده از رویه ی کالای ته لنجی و ملوانی اقدام به خروجی تجمیعی و قاچاق کالا مینمایند.

 

این افراد سودجوی غیر بومی با داشتن سرمایه های کلان و واردات کالا علی الخصوص لوازم خانگی و خروج تجمیعی از خوزستان اقدام به قاچاق کالا می‌نمایند و سود حاصل از خروج تجمیعی متاسفانه نصیب افراد غیر بومی می‌شود.

 

گردش مالی برخی از شبکه های مذکور سالانه بیش از ۳ هزار میلیارد تومان می‌باشد که سهم مردم بومی صرفا مبالغ بسیار ناچیزی می‌باشد.

 

در صورت برخورد با شبکه های قاچاق سازمان یافته علاوه بر بهره مندی مردم بومی و مرزنشینان از سود حاصل از فروش کالای ملوانی در سطح شهرهای مرز نشین، شاهد رونق گردشگری و مشاغل مرتبط با حوزه گردشگری خواهیم بود.

 

رکود بازارچه های مرزی و در بنادر شهرهای جنوبی استان خوزستان به دلیل قاچاق و خروج تجمیعی کالا توسط افراد غیر بودمی مطالبه مردم مرز نشین جهت برخورد با افراد سودجویی که اقدام به خروج تجمیعی کالا مینمایندکه باعث رونق بازارچه های مرزنشین و رونق گردشگری خواهد شد‌.

 

رونق گردشگری و بازارچه های مرزی مستلزم برخورد با خروج تجمیعی و قاچاق کالا می‌باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.