کد خبر : 45358
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402 - 19:19
-

اخبار فرمانداری شادگان

اخبار فرمانداری های خوزستان

کارهای خوبی در قالب بهسازی و عمرانی روستاهای شادگان در دولت سیزدهم انجام شده است / ادارات شهرستان در اجرای طرح (تکام) اهتمام داشته باشند

کارهای خوبی در قالب بهسازی و عمرانی روستاهای شادگان در دولت سیزدهم انجام شده است / ادارات شهرستان در اجرای طرح (تکام) اهتمام داشته باشند
کلیات طرح قرارگاه جهادی و وظایف دستگاه های اجرایی جهت هماهنگی و همکاری برای توانمند سازی و آبادانی روستاها مورد بحث قرار گرفت.

 

 

 

شبکه خبری خوزستان / فرماندار شادگان گفت : کارهای خوبی در قالب بهسازی و عمرانی روستاهای شهرستان در دولت سیزدهم انجام شده است و ادارات شهرستان در اجرای طرح (تکام) اهتمام داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

اولین جلسه قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت همه جانبه روستاها در شهرستان به ریاست صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور شه پری سرپرست معاونت امور دهیاری و شوراها اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان و هیئت همراه و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

 

 

فرماندار شادگان در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) با اشاره به شروع بکار طرح توانمند‌سازی و کارآفرینی مردم پایه (تکام) در دولت سیزدهم ، اظهار داشت: نگاه ویژه به توسعه عمرانی روستاها از اولویت های اصلی دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی است و در همین راستا کارهای خوبی در قالب بهسازی و عمرانی روستاهای تابعه شهرستان انجام شده است.

 

 

 

صالح زاده در ادامه از تشکیل قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت همه جانبه روستاها در شهرستان خبر داد و افزود: توانمند سازی و کار آفرینی مردم پایه (تکام)‌، تثبیت جمعیت روستاها و مهاجرت معکوس ، شناسایی مشکلات، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در روستاها از مهمترین اهداف قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت همه جانبه روستاها در شهرستان می باشد.

 

 

 

فرماندار شادگان تاکید کرد: کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان لازم است در اجرای (تکام) اهتمام داشته باشند و گزارشات اقدامات انجام شده را به صورت مستمر به فرمانداری ارائه دهند.

 

 

 

شایان ذکر است:‌ در این جلسه کلیات طرح قرارگاه جهادی و وظایف دستگاه های اجرایی جهت هماهنگی و همکاری برای توانمند سازی و آبادانی روستاها مورد بحث قرار گرفت.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.