کد خبر : 29543
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 - 14:21
-

اخبار هندیجان

پیگیری برنامه های پروژه مهر و طرح های عمرانی مدارس با حبیب آقاجری نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی هستیم

پیگیری برنامه های پروژه مهر و طرح های عمرانی مدارس با حبیب آقاجری نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی هستیم
اقداماتی در زمینه بکارگیری نیروهای بومی که در آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند و در حال انجام فرآیند مصاحبه هستند با همکاری مسئولین استانی صورت گرفته است .

 

شبکه خبری خوزستان | مدیر آموزش پرورش شهرشتان هندیجان: پیگیری برنامه های پروژه مهر و طرح های عمرانی مدارس با حبیب آقاجری نماینده این شهرستان درمجلس شورای اسلامی هستیم.

 

به گزارش شبکه شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان هندیجان درنشست مدیر آموزش و پرورش هندیجان با حبیب آغاجری نماینده هندیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی روند بکارگیری نیروهای بومی و جذب پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان در فرایند مصاحبه بر ضرورت ساخت ۲ مدرسه نوساز برای تحصیل دانش آموزان شهر و روستا تاکید شد.

 

قاسم عباسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان ضمن قدردانی از تلاش های گسترده آقاجری در حمایت از مجموعه تعلیم و تربیت افزود: برنامه ریزی مدوّن جهت رفع محرومیت از فضاهای آموزشی وارتقای منزلت اجتماعی همکاران فرهنگی باساخت مراکزخدماتی و رفاهی ضرورتی اجتناب ناپذیراست.

 

عباسی اظهار کرد: اقداماتی در زمینه بکارگیری نیروهای بومی که در آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۰ در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند و در حال انجام فرآیند مصاحبه هستند با همکاری مسئولین استانی صورت گرفته است .

 

وی در پایان: با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدارس خواستار راه اندازی چمن مصنوعی با هدف تقویت درس تربیت بدنی و گسترش روحیه نشاط در بین دانش آموزان و فرهنگیان شد.

 

 

خبرنگار ناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.