کد خبر : 37456
تاریخ انتشار : جمعه 27 آبان 1401 - 8:18
-

پیکر بی‌جان دو سرنشین خودرو گرفتار در سیلاب هفتکل پیدا شد

پیکر بی‌جان دو سرنشین خودرو گرفتار در سیلاب هفتکل پیدا شد

اهواز – شبکه خبری خوزستان – معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: شش گروه عملیاتی از امدادگران با کوشش هشت ساعته جسد دو سرنشین خودرو سمند گرفتار در سیلاب یکی از روستاهای شهرستان هفتکل را پیدا کردند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، «امیر عباس نجفی»روز جمعه با اعلام جزییات عملیات جست و جو و نجات در روستای «چمن لاله» بخش مرکزی شهرستان هفتکل در جمع خبرنگاران بیان کرد که یک دستگاه خودرو سواری سمند با دو سرنشین حوالی ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه شب هنگام عبور از یک پل و بر اثر شدت جریان آب ناشی از بارندگی شدید کنترل خود را از دست داد و اسیر سیلاب شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: پس از کسب خبر فوری گروه های عملیاتی به منطقه اعزام شدند و افزون بر چهار تیم عملیاتی این جمعیت از شعب هفتکل، رامهرمز و باغملک دو گروه واکنش سریع نیز از مرکز استان به محل حادثه اعزام و عملیات جست و جو آغاز شد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر در طول بیش از هشت ساعت گذشته و جست و جوی شبانه مداوم بیان کرد که پیکر بی جان هر دو مفقودی در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری از محل حادثه حوالی ساعت ۷:۴۵ صبح امروز شناسایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.