کد خبر : 5675
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 18:42
-

بازدیدمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از دبستان بازسازی شده شهید جاسم اسعدی

بازدیدمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای  وزارت کشور از دبستان بازسازی شده شهید جاسم اسعدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در سفر به استان خوزستان ، به همراه استاندار از دبستان بازسازی شده شهید جاسم اسعدی بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان،بابک دین‌پرست به همراه شریعتی، استاندار خوزستان ،عبیات معاون عمرانی استاندار ،قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در سفر به استان خوزستان ، به همراه استاندار از دبستان بازسازی شده شهید جاسم اسعدی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان،بابک دین‌پرست به همراه شریعتی، استاندار خوزستان ،عبیات معاون عمرانی استاندار ،قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی دیگر از مسئولین با محوریت پیگیری آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای تجهیز و آماده سازی مدارس خسارت دیده ناشی از سیل ، از دبستان ۶ کلاسه بازسازی شده شهید جاسم اسعدی روستای شاکریه بازدید کرد.

محمد علی جلالی ،سرپرست آموزش و پرورش دشت آزادگان در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به زیر آب رفتن ۵ مدرسه شهرستان در جریان سیل اخیر خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده و تجهیز کامل، این مدارس از ابتدای سال تحصیلی پذیرای دانش آموزان بودند.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش دشت آزادگان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.