کد خبر : 24063
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 5:30
-

حضور مستندساز اندیمشکی در پنج جشنواره‌ بین‌المللی

حضور مستندساز اندیمشکی در پنج جشنواره‌ بین‌المللی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از حضور فیلم مستند اسفوماتو ساخته فیلمساز اندیمشکی امیرعلی میردریکوند در پنج جشنواره بین‌المللی درکشورهای فرانسه ، ایتالیا و امریکا خبر داد. علی بازگیر افزود: فیلم مستند اسفوماتو در چهارمین جشنواره فستیوال موتو که بیست وششم تا بیست و هشتم فوریه در نیس فرانسه برگزار خواهد شد حضور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از حضور فیلم مستند اسفوماتو ساخته فیلمساز اندیمشکی امیرعلی میردریکوند در پنج جشنواره بین‌المللی درکشورهای فرانسه ، ایتالیا و امریکا خبر داد.

علی بازگیر افزود: فیلم مستند اسفوماتو در چهارمین جشنواره فستیوال موتو که بیست وششم تا بیست و هشتم فوریه در نیس فرانسه برگزار خواهد شد حضور خواهد داشت.
وی گفت: حضور در جمع سه فیلم پایانی بخش بهترین مستند کوتاه در دومین جشنواره آندر استارز ایتالیا که هجدهم و نوزدهم ژانویه در شهر باری برگزار می شود از دیگر موفقیت های این فیلمساز اندیمشکی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک خاطرنشان کرد: همچنین این فیلم مستند در هفتادوچهارمین جشنواره فیلم سالرنو، کشور ایتالیا که از هفتم تا دوازدهم دسامبر در شهر سالرنو برگزار می شود حضور دارد
وی گفت: همچنین فیلم مستند اسفوماتو در دومین جشنواره اسکایپ توون کشور امریکا کاندیدای دریافت جایزه بهترین مستندکوتاه است که بیست و ششم ژوئن تا یکم جولای در لس آنجلس امریکا برگزار می شود .
وی عوامل این فیلم را نویسنده و کارگردان امیرعلی میردریکوند، مشاور کارگردان رضا فرهمند، دستیارکارگردان: مصطفی شهاوند، تصویربردار لیلا براتی، صدابردار حبیب جعفری، تدوین : حسن رحیمی
صداگذار مجید نجاتی و آهنگساز امید محرابی عنوان کرد.
اسفوماتو همچنین کاندیدای بهترین فیلم مستند کوتاه از دوازدهمین جشنواره جهانی موزیک و فیلم مستقل امریکا که بیست و یکم تا بیست و هفتم فوریه در ویرجینیای امریکا برگزار می شود نیز می باشد.
فیلم مستند اسفوماتو برشی از زندگی یک خانواده روستایی است که فرزند ارشدشان در امور زندگی بسیار به آنها همکاری می کند ولی در ادامه با مشکلات و موانعی روبرو می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.