کد خبر : 25017
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 16:07
-

پیش از ظهر‌ امروز صورت‌ گرفت؛تجمع پرسنل دانشگاه‌های آزاد خوزستان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی

پیش از ظهر‌ امروز صورت‌ گرفت؛تجمع پرسنل دانشگاه‌های آزاد خوزستان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی

پیش از ظهر‌ امروز صورت‌ گرفت؛تجمع پرسنل دانشگاه‌های آزاد خوزستان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی پرسنل دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان برای پیگیری مطالبات صنفی از جمله همسان‌سازی حقوق خود با پرسنل دانشگاه‌های دولتی، مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی دست به تجمع‌ اعتراضی زدند. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، امروز یکشنبه ۲۱ دی‌ماه تعدادی از

پیش از ظهر‌ امروز صورت‌ گرفت؛تجمع پرسنل دانشگاه‌های آزاد خوزستان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی

پرسنل دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان برای پیگیری مطالبات صنفی از جمله همسان‌سازی حقوق خود با پرسنل دانشگاه‌های دولتی، مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی دست به تجمع‌ اعتراضی زدند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، امروز یکشنبه ۲۱ دی‌ماه تعدادی از پرسنل دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان همراه با پرسنل دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور برای پیگیری مطالبات صنفی با عنوان همسان‌سازی حقوق خود مقابل ساختما‌ن مجلس شورای اسلامی‌ در تهران تجمع کردند.

عدم پرداخت معوقه افزایش حقوق در سال جاری، عدم‌ پرداخت به‌موقع حقوق در ماه‌های قبل، پرداخت ناقص حقوق در تعدادی از واحدها و عدم پرداخت کامل بیمه در ماه‌هایی که حقوق پرداخت نشده از جمله مشکلات پرسنل دانشگاه‌های آزاد اسلامی‌ خوزستان است.

یکی از پرسنل دانشگاه آزاد در خوزستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: مبالغ حق‌التدریس و حق‌الزحمه پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری، طرح‌ها و مقالات از سال ۹۷ تا ۹۹ در بعضی از واحدها پرداخت نشده است.

او می‌گوید: پرداخت نشدن اقساط بانک‌های خارج از دانشگاه مانند اقساط کارت اعتباری، وام‌ هیات علمی و جریمه کرد توسط بانک که واحدهای دانشگاهی مکلف به پرداخت آن‌ها از حقوق بوده‌اند، از دیگر مشکلات است.

این پرسنل دانشگاه آزاد در خوزستان تصریح کرد: مبلغ حقوق دریافتی برای کارکنان دانشگاه آزاد و اعضا هیات علمی نصف تا یک سوم دانشگاه‌های دولتی است.

گفتنی است، درخواست مهم اساتید و کارمندان دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان همسان‌سازی حقوق خود با دانشگاه‌های دولتی و دیگری مشمول شدن در قانون کار می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.