کد خبر : 37405
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 14:15
-

پیام های محکومیت حادثه تروریستی ایذه از سوی سه عضو خبرگان رهبری

پیام های محکومیت حادثه تروریستی ایذه از سوی سه عضو خبرگان رهبری

اهواز – شبکه خبری خوزستان – سه نماینده خوزستانی مجلس خبرگان رهبری، با انتشار پیام‌های جداگانه ، حادثه تروریستی ایذه را که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان شد محکوم کردند.

آیت ا… سید محمد علی موسوی جزایری، در پیام خود آورده است:فاجعه حرکت تروریستی ضد انقلاب در شهرستان شهید پرور و مقاوم ایذه که منجر به شهادت و زخمی شدن عده ای از شهروندان این شهرستان ولایتمدار  شده است ، موجب تألم و تأسف شدید ما گردید.

وی در این پیام آورده است: بدون شک این نوع مسایل قابل اغماض نیست و هرچه سریعتر مسوولان مربوطه با کمک مردم باید این ریشه های فساد را از بیخ و بن برکنند و حقیر هم به عنوان یک خادم کوچک کنار آنها و در خدمت آنها هستم.

دیگر رافت اسلامی بس است
آیت ا…  محسن حیدری آل کثیر نیز در پیامی که به این مناسبت منتشر کرد آورده است:ملت بزرگ ایران مردم شریف ایذه! بار دیگر دست آمریکای تروریست از آستین سیاه داعش بیرون آمد و جمعی از مردم شریف ایذه را به خاک و خون و حوزه علمیه آن شهرستان را به آتش کشید.
وی در این پیام افزوده است: پیام اصلی این حادثه این است که دشمن می‌خواهد انتقام شکست‌های خود را از مردم ایران بگیرد اما دشمنان بدانند که ملت یکپارچه ایران تا فتح آخرین قله راه را ادامه خواهد داد. اعضو نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیام خود آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران به ویژه مردم مقاوم ایذه، از دستگاه قضایی و امنیتی از زبان مردم خوزستان درخواست می‌کنم که با قاطعیت پشیمان کننده با جانیان و اغتشاشگران برخورد بکنند. دیگر رافت اسلامی بس است.

آیت ا.. عباس کعبی دیگر عضو مجلس خبرگان رهبری در پیام خود به این مناسبت آورده است: فاجعه تروریستی غمبار شهادت جمعی از هموطنان  ایذه  و مجروح شدن تعدادی دیگر را به مردم شهید پرور ایل دلیر بختیاری و بهمئی شهرستان ولایت مدار ایذه و هم استانی های  عزیز خوزستانی تسلیت عرض می‌کنم.

در این پیام آمده است: بی شک دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و قضائی وظیفه خویش را در شناسایی مسببان و عاملان و دستگیری و مجازات قاطع و سریع  جنایتکاران  را به نحو احسن انجام خواهند داد و همه ما مردم خوزستان  همراه مردم غیور و انقلابی ایذه در تشییع جنازه با شکوه شهدا شرکت فعال خواهیم کرد. 

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این پیام افزوده است: ملت ما ثابت کرده است بعد از این حوادث قوی‌تر و با بصیرت و اتحاد و همدلی بیشتر از آرمان‌های امام و شهداء دفاع خواهند کرد و با اطمینان مسیر پیشرفت و رشد و شکوفایی مادی و معنوی ایران اسلامی با هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت ا… العظمی خامنه‌ای دام ظله الوارف تا ظهور خورشید فروزان ولایت حضرت  بقیه ا… الأعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف تداوم خواهد یافت. 

در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند. چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزو شهدای این حادثه ترویستی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.