کد خبر : 22275
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 10:46
-

عضو خبرگان رهبری: فرانسه چرا توهین به اسلام را مجاز می‌داند ولی سوال ‌درباره هولوکاست را جرم تلقی می‌کند؟

عضو خبرگان رهبری: فرانسه چرا توهین به اسلام را مجاز می‌داند ولی سوال ‌درباره هولوکاست را جرم تلقی می‌کند؟

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمدن غرب ماهیتی ضد اخلاقی و انسانی دارد و توهین به پیامبر اسلام از سوی فرانسه برای جلوگیری از نفوذ اسلام در قلب اروپا است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

آیت الله دکتر محسن حیدری اظهار داشت: غرب و دنیای غرب برای اینکه افکار عمومی را از بیداری اسلام و گسترش اسلام در قلب اروپا منحرف کند و مانع از این بیداری شود، دست به توهین به ساحت پیامبر اسلام می‌زند.

وی افزود: اسلام و پیامبر اسلام دین رحمت و مهربانی است و دشمن نمی‌تواند با توهین و اهانت چهره مقدس و رحمانی اسلام را مخدوش سازد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: تمدن غرب ماهیتی وحشی و ضد انسانی دارد و به هیچ اصول اخلاقی پایبندی ندارد و به بهانه آزادی بیان به ارزش‌های اصیل و مورد احترام میلیاردها انسان و مسلمان جسارت می‌کند.

وی تصریح کرد: گروه‌های افراطی و صهیونستی با اسلام هراسی دنبال این هستند که از توسعه اسلام در غرب جلوگیری کنند ولی این رفتارهای زشت و غیرقابل قبول جواب عکس داده و اسلام بیش از پیش بین قلوب انسان‌ها نفوذ کرده است.

آیت الله حیدری بیان داشت: مکرون نماد ابلیس امروز دنیاست که با این اقدامات آبروی دولت فرانسه را بین کشورها و مردم زایل ساخته و مردم این کشور را بین ملت‌ها منفور ساخته است.

وی با اشاره به همراهی بن سلمان و سران سعودی با کشور فرانسه گفت: این اقدامات بن سلمان نوعی ارتداد از اسلام است. بن سلمان با سکوت و همراهی با مکرون در این توهین به پیامبر اسلام شریک است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مردم فرانسه و جوانان فرانسه اجازه ندهند فردی مثل مکرون که صلاحیت اخلاقی ندارد، با آبروی این کشور بازی کند.

وی در پایان اظهار داشت: غرب نشان داده است که به شعار آزادی بیان به هیچ وجه اعتنایی ندارد و این شعارها برای غرب تنها ابزاری برای فشار سایر ملت‌ها است. فرانسه که مدعی آزادی بیان است توهین به اسلام را مجاز می‌داند ولی سوال پرسیدن درباره هولوکاست را جرم تلقی می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.