کد خبر : 5300
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 13:27
-

پنجمین نشست کارآفرینان با حضور آقای مهندس هرمز ، ریاست محترم کارآفرینان استان خوزستان در خصوص تشکیل تشکل های کارآفرینی ویژه کارآفرینان و صنعتگران در تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ در آبادان برگزار گردید

پنجمین نشست کارآفرینان با حضور آقای مهندس هرمز ، ریاست محترم کارآفرینان استان خوزستان در خصوص تشکیل تشکل های کارآفرینی ویژه کارآفرینان و صنعتگران در  تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱  در آبادان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی بانوان کارآفرین ، این نشست در ساعت ۱۸ عصر با حضور جمعی از بانوان کارآفرین ، ایده پرداز و خلاق در محل سالن اجتماعات دفتر مرکزی شرکت آیات طب اروند برگزار شد . ابتدا با عرض خیرمقدم و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس ، جناب آقای مهندس هرمز در مورد شرح

به گزارش روابط عمومی بانوان کارآفرین ، این نشست در ساعت ۱۸ عصر با حضور جمعی از بانوان کارآفرین ، ایده پرداز و خلاق در محل سالن اجتماعات دفتر مرکزی شرکت آیات طب اروند برگزار شد .

ابتدا با عرض خیرمقدم و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس ، جناب آقای مهندس هرمز در مورد شرح فعالیت کانون کارآفرینان استان آغاز به سخن نمود .

در این جلسه اعضای حاضر ، پیشنهادات ، مشکلات و موانع موجود بر سر راه کارآفرینان و صاحبان کسب و کار را به محضر ایشان ابلاغ نمودند .

رییس کارآفرینان استان به تسهیل روند اجرایی و اداری صاحبان مشاغل و کارآفرینان اشاره کردند .
با توجه بر این که آبادان دارای ظرفیت های بالقوه تولید و کسب و کار می باشد می تواند کارگروه های کارآمدی را تشکیل دهد .

در این نشست سرکار خانم آیات فاطمی اصل ، بر موانع موجود تاکید کرده و بیان کردند آبادان میتواند پایگاه تولید و اقتصاد در خوزستان باشد .
مشاغل خانگی و کارگاه های کوچک میتوانند به بازوهای محرک برای رشد اشتغال آبادان مبدل شوند .
بایستی دیدگاه خود را فرامنطقه ای و فرا ملی کرده و به فکر اکتساب بازارهای بین المللی از جمله عراق و ناحیه خلیج بود.
برای صادرات اهمیت ویژه ای قائل شده و واردات را به سطح حداقلی رساند .
تاکنون هیچ فراخوانی دال بر اجتماع کارآفرینان در آبادان صورت نگرفته و کارآفرینان بزرگی هنوز در آبادان ناشناخته هستند . کارآفرینان خلاقیت را به اشتغال منجر کرده و تغییر نگرش در این حوزه را خواستار هستیم .

آقای مهندس هرمز در این خصوص فرمودند تمام مسوولین نهادهای دولتی بایستی حمایت ویژه ای از کانون کارآفرینان داشته باشند .

سپس در مورد ثبت برند ، مشاغل خانگی ، کارگاه های زودبازده و صنایع تبدیلی نیز تبادل نظر صورت گرفت که انشالله در آینده ای نزدیک با رسمیت یافتن کانون کارآفرینان آبادان شاهد افزایش فعالیتهای اشتغال زایی خواهیم بود . در پایان از مسوولین مربوطه تسهیل روند اداری و همیاری و همکاری را میطلبیم .

روابط عمومی بانوان نیک اندیش و مطالبه گر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.