اخبار فرمانداری شادگان

اخبار فرمانداری های خوزستان

پروژه های دهه مبارک فجر مزین به نام شهدای والامقام شهرستان افتتاح شود / برگزاری یادواره ۲۵۰ شهید شهرستان با هدف استقبال از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان

پروژه های دهه مبارک فجر مزین به نام شهدای والامقام شهرستان افتتاح شود / برگزاری یادواره ۲۵۰ شهید شهرستان با هدف استقبال از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان
به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدا پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر مزین به نام شهدای والامقام شهرستان شادگان افتتاح و بهره برداری می رسد.

شبکه خبری خوزستان / فرماندار شادگان:پروژه های دهه مبارک فجر مزین به نام شهدای والامقام شهرستان افتتاح شود ؛ یادواره ۲۵۰ شهید شهرستان با هدف استقبال از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یادواره شهدا در شهرستان با محوریت استقبال از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان به ریاست صالح زاده فرماندار شادگان و با حضور فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان، حمر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات سپاه برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این جلسه از برگزاری یادواره ۲۵۰ شهید شهرستان خبر داد و گفت: این یادواره با هدف استقبال از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان در بهمن ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

صالح زاده همچنین با بیان اینکه رفع مشکلات و دغدغه خانواده معظم شهدا در اولویت کاری همه ما مسئولین قرار گیرد، اظهارداشت:زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان مهمترین راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه است.

فرماندار شادگان همچنین به اجرای برنامه های مختلف شهرستان در راستای استقبال از کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان اشاره کرد و گفت : به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدا پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر مزین به نام شهدای والامقام شهرستان شادگان افتتاح و بهره برداری می رسد.

وی بر لزوم اهمیت ارتقای کیفیت برگزاری یادواره شهدای شهرستان تاکید کرد و گفت : همه ادارات ،سازمان ها و نهادهای شهرستان می بایست جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن این یادواره همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان نیز در ادامه جلسه گزارشی در خصوص برگزاری یادواره ۲۵۰ شهید شهرستان و برنامه های استقبال از کنگره ۲۴۰۰۰ شهید استان خوزستان در سطح شهرستان ارائه نمود و بر همکاری و همراهی ادارات جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این یادواره تاکید کرد.

لازم به ذکر است،دیدار با خانواده های معظم شهدا ، تشکیل کمیته های تخصصی استقبال از کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان ، نشست خبری با اصحاب رسانه ، تبلیغات محیطی در سطح شهرستان ، کاشت نهال ، برپایی ایستگاه صلواتی در ادارات و… از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.